Angajam Assistant Manager

SC B2B DIGITAL SRL

25-08-2016 | EXPIRA LA 24-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, intocmire documentatie pentru licitatii, procese verbale de predare-primire, pontaje salariati, certificate de garantie, declaratii de conformitate, avize, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
- Coordonarea activităţii de evidenţă a personalului (condica de prezenţă, foile colective de prezenţă, ordinele de deplasare, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi corect întocmit)
- Asigura suport pentru toate departamentele din cadrul companiei;
- Primirea si distribuirea corespondentei
- Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice
- Coordoneaza si realizeaza expeditiile de corespondenta si marfa;
- Tine evidenta materialelor consumabile si asigură activitatea de protocol;


CERINTE

Candidatul ideal

Cunostinte de limba engleza scris / vorbit.
Abilitati de comunicare, vocabular elevat.
Experienta de minim 1 an pe un post similar.
Cunostinte operare PC - Ms Office ( Word, Excel, Outlook);
Cunostinte de contabilitate primara (intrari/iesiri, nir-uri, facturi, chitante, arhivare, registru).
Persoană foarte bine organizată, atentă la detalii;
Reprezinta un avantaj detinerea unui permis de conducere cat. B.
Reprezinta un avantaj studiile economice.


BENEFICII OFERITE

SE OFERĂ
- mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere;
- condiţii foarte bune de lucru