ANGAJĂM ASISTENTĂ MANAGER

Pergola Lux

08-02-2016 | EXPIRA LA 10-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajăm o persoană care va lucra in biroul nostru din Braşov! Ne dorim ca atât persoana angajată cat si noi, ca firmă să fim mulțumiți de colaborare, de aceea persoana trebuie să:
1. Să fie placută, pozitivă, amabilă si zâmbitoare.
2. Să îsi dorească să dezvolte aptitudini extraordinare, deoarece dorim să creăm o echipă extraordinară.
3. Să fie deschisă pentru informatii și cunoștințe noi.
4. Să aibă o ținută vestimentară profesionala – da, imaginea fiecărui mebru din echipă transmite imaginea firmei.
5. Să fie organizată, fără "Cuiburi de șobolani", atât direct cât și la figurat.
6. Să predea documentația la contabilitate (...va fi instruită pentru a o pregăti si a o preda la contabilitate.)
7. Să fie foarte atentă la detalii! Să scrie texte cu băgare de seamă, să trateze oamenii cu grijă, sa previna eventualele greșeli.
8. Să fie harnică. Amânarea nu are ce căuta la noi în firmă.
9. Să fie descurcăreață și persistentă. Cand va apărea o situatie neprevazuta, să găsească solutia potrivita.
10. Comunicarea atât la nivel verbal, cat și scris trebuie să se ridice la nivelul profesionalismului pe care il cerem, respectiv la nivelul firmei.
11. Să dovedească aptitudinea de a lucra în echipă
12. Să vorbească / să scrie in limba Engleza la nivel mediu / avansat.
13. Să fie posesoarea unui carnet de conducere
14. Poate să fie proaspăt absolventă sau masterandă. Nu varsta, ci atutudinea este cea care contează.


CERINTE

Ce va face această persoană?
1. Trimite E-mail-uri si inițiază procesul de vânzare prin convorbiri telefonice cu eventualii parteneri sau clienti
2. Programarea ședințelor și a întâlnirilor.
3. Aprovizionare (birotică etc.)
4. Menține relația cu furnizorii de materiale și servicii.
5. Duce o evidență contabilă primară.
6. Întâmpinarea clienților in sala de consiliu.


BENEFICII OFERITE

Ce oferim?
1. Salariu fix
2. Bonusuri de performanță
3. Laptop
4. Telefon
5. Bibliotecă ce are multe cărți in format fizic, electronic si audio
6. Șefi buni și înțelegători
7. Atmosferă de lucru plăcută
8. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei
9. Cărți de vizită cu poza ta, după angajare vei fi invitată la o sedinta foto profesională!
De când avem nevoie?
Am avut nevoie ieri, avem nevoie astăzi, așa dar, cât mai curand.
Daca te potrivești cu descrierea de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău la adresa contact@pergolalux.ro și scrie în e-mail și răspunsul tău la următoarea întrebare:
De ce vrei acest loc de muncă?
Dacă e-mail-ul tău nu conține răspunsul la întrebarea de mai sus, CV-ul cu poza, candidatura ta nu va fi luată în considerare.
Te așteptăm în echipă!