Analist Servicii Clienti

Telekom Romania Communications S.A.

14-11-2016 | EXPIRA LA 14-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identifică arii de îmbunătăţit in toate structurile Diviziei Relatii cu Clientii Romania, recomanda si propune actiuni de optimizare a acestora prin impactul avut asupra gradului de satisfactie a clientului intern si extern (ex. feedback colectat in urma vizitelor in call center).
• Dezvoltă noi procese/ proceduri/ instrucţiuni de lucru pentru ariile nedocumentate, in functie de feedback-ul primit de la clientul intern si extern, pentru a formaliza activitatile si a contribui la eficientizarea modului de lucru (ex: instructiuni de lucru pentru tratarea situatiilor punctuale, a diferitelor situatii cu impact asupra clientului).
• Reprezintă Divizia Relatii cu Clientii Romania în toate proiectele in care este identificata ca resursa, prin participarea la intalnirile cross functionale cu toate entitatile din cadrul companiei;
• Elaborează scenarii pentru sondaje de satisfactie post-implementare, analizeaza rezultatele, face recomandari si stabileste masuri in vederea cresterii impactului pozitiv asupra clientilor externi;
• Monitorizează şi evaluează procesele aferente relatiei cu clientii si elaborează măsuri corective acolo unde este cazul;
• Elaboreaza instructiuni de lucru pentru toate release-urile de dezvoltare/configurare ale aplicatiilor si ori de cate ori este nevoie, atunci cand utilizatorii intampina dificultati de operare;
• Participa la testarea noilor functionalitati ale aplicatiilor;
• Identifica/monitorizeaza/analizeaza/rezolva punctele vulnerabile ale aplicatiilor, semnaleaza erorile de sistem/configurare/dezvoltare catre echipele IT si urmareste rezolvarea acestora;
• Rezolva incidentele semnalate si solicitarile utilizatorilor aplicatiilor;


CERINTE

• Absolvent studii superioare (tehnice/economice/IT)
• Experienţă minim 6 luni într-unul din domeniile: Telecomunicaţii/IT (Comercial – Relaţii cu Clienţii/Analiza Afacerii – de preferat)
• Orientare către rezultate;
• Orientare către client;
• Impact, influenţă;,
• Rezistenţă la stres;
• Abilităţi de comunicare eficientă;
• Capacitatea de a invata rapid;
• Abilităţi de lucru în echipă;
• Limba engleză – nivel avansat;
• Aptitudini PC – foarte bune cunoştinţe de Word, Excel, Power Point, Visio, etc


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.