AGENT SERVICII CLIENTI - LIMBA GERMANA

DIMA CONSULTING GROUP

12-05-2015 | EXPIRA LA 11-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia telefonic sau prin e-mail comenzile de la clienți și le introduce în SAP;
- Confirmă comenzile către clienți și verifică zilnic comenzile restante;
- Actualizează baza de date în conformitate cu informațiile primite de la clienți;
- Urmărește respectarea termenelor de livrare confirmate clienților și transmite documentele aferente livrării;
- Întocmește note de credit și debit în limita drepturilor acordate;
- Emite comisioane și bonusuri către clienți;
- Informează clienții în legătură cu particularitățile legate de articole;
- Emite oferte de preț la cererea clienților sau a colegilor din Vânzări;
- Soluționează cu promptitudine reclamațiile de orice fel primite din partea clienților.


CERINTE

- Cunoașterea limbii germane la nivel avansat;
- Experiență în customer service;
- Studii superioare preferabil în domeniul economic;
- Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet;
- Foarte bune abilități de comunicare, de planificare și organizare;
- Persoană pozitivă, adaptabilă, serviabilă și operativă.

* Clientul nostru este unul dintre liderii de piață în domeniul inserțiilor textile, binecunoscut tuturor marilor producători de confecții.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.