Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Germana (nivel avansat) - Brasov

Pro Solutions Agency S.R.L.

16-05-2016 | EXPIRA LA 15-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Germana (nivel avansat), pentru locatia Brasov.

Locatie post: Brasov

Norma de lucru: Part time (4 sau 6 ore) sau Full time

Program de lucru: Program inegal, in ture, pauza de masa inclusa in program, sabilita impreuna cu coordonatorul direct.

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta.

Obiective de performanta:
-Media evaluarii apelurilor (urmand criteriile de evaluare cuprinse in formularul de evaluare)
-Inregistrarea corecta si completa a informatiilor
-Gradul de satisfactie al clientului
-Solutionarea cazurilor din apelurile primite
-Numarul de vanzari adiacente rolului principal (preluare apeluri), realizate din obiectivul de promovare de la finalul fiecarui apel
-Respectarea proceselor de operare.

Rolul postului: Preluarea apelurilor, venite din partea clientilor companiei, inregistrarea, solutionarea sau transmiterea situatiilor catre diverse departamente si promovarea serviciilor care nu sunt incluse in pachetul de servicii achizitionat de catre abonat.
-Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte si complete
-La finalul fiecarui apel inregistreaza codare pe contul clientului specifica tipului de informatii oferite
-Depune eforturi pentru atingerea target-urilor calitative si cantitative stabilite la nivel de proiect
-Asumarea responsabilitatii in cadrul apelului si implicare in solutionarea aspectelor semnalate
-Incadrarea in timpul de apel specific fiecarui proiect
-Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile clientilor Utilizatorului, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
-Cunoasterea Limbii GERMANE la un nivel fluent
-Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
-Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj
-Abilitati de comunicare, vanzare si negociere
-Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
-Abilităţi de comunicare
-Abilităţi de ascultare
-Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
-Stabilitate emoţională
-Capacitate de a lucra în condiţii de stres


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;