AGENT DE TURISM/CONSULTANT IN TURISM CU EXPERIENTA

EDUARD'S SRL

17-11-2015 | EXPIRA LA 19-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Sarcini si atributii de baza :
Executa lucrarile specifice activitatii de realizare a serviciilor de outgoing, incoming, ticketing;
Asigura interfata cu clientul la derularea proceselor de prestare servicii de turism.

2. Atributii specifice :
Consilierea clientului in definirea necesitatilor si conceperea in mod creativ a solutiilor turistice in functie de necesitatile/solicitarile acestuia;
Vanzarea de programe turistice proprii dar si de la alti touroperatori ; Derularea activitatilor pentru efectuarea circuitelor/sejururilor turistilor romani in strainatate;
Conceperea unor programe la cerere si pachete de servicii pentru simpozioane, conferinte, misiuni economice etc;
Conceperea de programe turistice pentru piata externa;
Derularea activitatilor de realizare a asigurarilor medicale;
Contractarea serviciilor turistice cu prestatorii interni si externi si a serviciilor de transport turistic;
Efectuarea rezervarilor, pe rutele stabilite conform programelor, pentru grupurile organizate de turisti sau oameni de afaceri;
Derularea contractelor incheiate cu prestatorii interni si urmarirea platilor;
Derularea contractelor incheiate cu prestatorii externi, urmarirea si verificarea incasarilor si platilor;
Promovarea vanzarilor prin agentia proprie.
Intocmirea si mentinerea la zi a situatiilor de evidenta a vanzarilor structurate in functie de serviciile oferite;
Intocmirea documentelor necesare turistului pentru serviciile cumparate (factura fiscala, chitanta, document de calatorie, bilet, bon de comanda, contract cu turistul,voucher);
Urmarirea deconturilor;
Efectuarea altor servicii turistice;
Realizeaza alte lucrari si indeplineste alte sarcini specifice activitatii sale.
Cunoasterea in detaliu a programelor turistice, serviciilor de cazare, de transport ce fac parte din oferta agentiei si a agentiilor partenere;
Solicitarea documentatiei /informatiilor de specialitate, pastrarea, studierea si insusirea acesteia.
Cunoasterea si aplicarea documentatiei / informatiilor de specialitate : prestari servicii turism, legislatie, documentatii organizatorice, etc, necesare efectuarii activitatilor si lucrarilor in bune conditii;
Intocmirea tuturor documentelor si/sau inregistrarilor calitatii aferente activitatii sale.
Mentinerea unor legaturi stranse cu clientii si informarea acestora despre conditiile de inscriere si calitatea serviciilor oferite;


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:
Persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor , cu abilitati de negociere , rezistenta la stres motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate,cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan/Amadeus, absolvent al cursurilor de specialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de turism fondata in 2002.