Agent Call Center - TELESALES

TELECENTREX

24-10-2012 | EXPIRA LA 26-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Culege si valideaza datele clientilor potentiali, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT;
- Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei, la fiecare apel telefonic cu clientul;
- Trimite e-mail-uri si faxuri cu oferta companiei personalizata dupa nevoile clientilor;
- Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul, atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare.


CERINTE

- Experienta anterioara in sfera vanzarilor si/sau relatiilor cu clientii de 6 – 12 luni;
- Abilitati excelente de comunicare, negociere si o atitudine orientate spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent, putere de convingere;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul (MS Office obligatoriu);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza cel putin;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;
- Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectictivelor propuse.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant in functie de performante
- Training de specialitate
- Mediu de lucru tanar, dinamic
- Contract de munca


DESCRIEREA FIRMEI

Telecentrex este o companie tanara si dinamica specializata in a oferi companiilor din Romania si nu numai, servicii profesionale de Call Center. Cei alesi sa faca parte din echipa vor avea sansa de a lucra pentru partenerul nostru, o mare companie nationala din domeniul telecom, intr-un mediu de lucru antrenant, modern si bine organizat.