Supervisor Vanzari Zonale D2D

ROMTELECOM

02-07-2014 | EXPIRA LA 01-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sunt disponibile 2 pozitii cu portofolii in Piatra Neamt si Braila.
Responsabilitati postului:
Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si TFD la nivelul Judetului / Judetelor alocate, pentru a asigura atingerea targeturilor, identificand in timp util diferentele necesare pentru atingerea acestora. Asigura o performanta optima si constanta, conlucrand indeaproape cu team-leaderii, agentii back-office si agentii TFD, fiind raspunzator de eficienta interactiunilor cu Centrele Operatiuni menite sa asigure indeplinirea obiectivelor anuale de afaceri de la nivel regional.
Dimensiuni echipa: Coordoneaza echipa de 2-4 team-leaderi / 20 – 40 Agenti D2D / 1-4 agenti TFD / 1-4 agenti Backoffice.
Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) in conformitate cu informatiile primite de la Managerul Vanzari Regionale;
Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor prin canalele D2D si TFD;
Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
Asigura sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D si TFD din Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima;
Este raspunzator in totalitate de recrutarea agentilor pentru canalele de vanzari D2D si TFD, in sensul de a asigura o echipa cu membrii permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor;
Este raspunzator de colectarea informatiilor la nivel local, validarea si centralizarea acestora, la nivel regional, cu scopul de a imbunatati rezultatele;
Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 70% din activitatea zilnica presupune munca pe teren), pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
Asigură coordonarea echipelor din subordine în concordanţă cu politicile comerciale ale Companiei, îndeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor (asigurandu-se ca sunt aduse la cunostinta si evitate toate situatiile care pot genera cazuri de frauda), creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor;
Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;
Asigură suport oamenilor din echipa astfel încât acestia sa isi utilizeze abilităţile si competentele pentru a atinge obiectivele de vanzari si calitative stabilite;
Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurandu-se ca personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de catre companie, precum si a regulilor de acordare a acestor servicii;
Monitorizeaza organizarea operaţiunilor din cadrul depozitelor canalelor de vanzari pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor;
Raspunde de evidenta, pastrarea/depozitarea materialelor si echipamentelor din stoc, aflate in custodie.


CERINTE

Studii medii (Studiile superioare constituie un avantaj)
Experienţa în muncă: Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
Orientare spre rezultate;
Satisfacerea clientilor;
Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitatea de a lua decizii rapide;
Capacitate de analiză şi sinteză;
Foarte bune abilităţi decomunicare;
Atitudine proactivă si spirit de iniţiativă;
Flexibilitate;
Permis de conducere categoria B.
Va rugam sa specificati in cv pentru ce portofoliu trimiteti aplicatia.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...