Reprezentant Vanzari SME - Ploiesti, Slatina, Craiova, Braila, Targoviste

Telekom Romania Communications S.A.

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor de tip SME din portofoliu; vânzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de clienţi SME alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Realizează planul de vânzări si venituri pentru portofoliul de clienti SME alocat atat din servicii de fix cat si de mobil
• Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala
• Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern)
• Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare.
• Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu.
• Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora.
• Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de şeful ierarhic superior.
• Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei.
• Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire.
• Crează şi menţine o imagine favorabilă a companiei în faţa clienţilor.
• Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate
• Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare
• Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori.
• Informează şefii ierarhici superiori despre orice problema apărută.
• Respectă Contractul Colectiv de Muncă, Regulamentul Intern al companiei, Codul de Conduită, normele de protecţie a muncii şi PSI, procedurile şi instrucţiunile de lucru.
• Răspunde de menţinerea stării tehnice, estetice şi de integritatea tuturor obiectelor din dotare: laptop, telefon etc.
• Răspunde de exploatarea maşinii din dotare în bune condiţii, se informează permanent şi respectă Codul Rutier în vigoare şi Politica de Maşini internă.
• Păstrează în bune condiţii toate dotările maşinii: trusa medicală, extinctor, etc. precum şi documentele maşinii.
• Atribuţiile de serviciu nu sunt limitative, ele putând fi completate ori de câte ori este necesar sau situaţia o impune.
• Pe parcursul desfăşurării activităţii, ţinuta obligatorie este tip business.
• Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia reprezentantului de vânzări care / pe care îl înlocuieşte activităţile în curs de derulare pentru clienţi;


CERINTE

Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie avantaj.

Experienţă minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT/telecom constituie avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare spre rezultate;
• Proactiv;
• Abilităţi de ascultare;
• Adaptabilitate;
• Automotivare;
• Lucru individual şi în echipă;
• Loialitate;
• Creativitate;
• Iniţiativă;
• Tehnici de vânzare;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Cunoştinţe de limba engleză;
• Bune cunoştinţe de operare PC.

Alte cerinţe specifice locului de muncă:
• Disponibilitate de a călători.
• Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.