Consilier Portofoliu Clienti

Confidential

11-04-2014 | EXPIRA LA 11-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Este responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de UPC.
* Asigura gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
* Se foloseste de instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
* Prezinta proactiv si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor UPC, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
* Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin.
* Ofera infomatii detaliate despre serviciile si produsele UPC, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
* Aplica standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
* Pregateste si proceseaza corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
* Sprijina rezolvarea sesizarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
* Întregistrează şi transmite mai departe solicitările de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate în centrul de relaţii cu clienţii;
* La solicitarea clienţilor verifică facturile şi situaţia plăţilor; soluţionează cazurile în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
* Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
* Inregistreaza corect si la timp in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului;
* Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
* Executa operatiuni de contabilitate primara;


CERINTE

* Studii superioare in curs sau finalizate.
* Experienţă de minim 6 luni în domeniul relaţiilor cu clienţii, vanzare directa
* Experienta in operaţii cu numerar/de casa si contabilitate primara reprezinta un avantaj
* Cunostinte foarte bune operare pe calculator – lucrul cu MS Office, minim nivel mediu
* Cunostinte despre networking (cablu, fibra optica, wireless) si telefonie reprezintă un avantaj

* Capacitatea de a reacţiona rapid şi de a găsi soluţii optime în situaţii de criza, răbdare şi rezistenţă la stres;
* Abilitatea de a folosi mai multe aplicaţii simultan în timpul interacţiunii cu clienţii;
* Orientare catre rezultate
* Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
* Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa
* Adaptabilitate si suport in schimbare
* Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare
* Creativitate si inovatie
* Cunoasterea limbii engleze, minim nivel mediu