ASISTENT COMERCIAL- STUDII SUPERIOARE SI EXPERIENTA LICITATII- domeniul furnizare de echipamente si servicii din domeniul instalatiilor

ACTIV RECRUITMENT GRUP

03-06-2014 | EXPIRA LA 03-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

promovarea si vanzarea produselor companiei; administrarea siteurilor
companiei; administrarea Magazinului online; organizarea participarii la targuri; organizarea
importurilor de marfa (relatia cu furnizorii externi, organizarea de transporturi internationale
rutiere/maritime); intocmirea documentatiei necesare participarii la licitatii publice
- participa la realizarea campaniilor de promovare online;
- Administreaza site-urile firmei;
- Administreaza Magazin-ul online;
- Administreaza contul Google Adwords;
- Realizeaza si transmite Newsletter-e;
- Propune parteneriate online si colaborari cu organizatorii de evenimente in domeniu;
- Organizeaza participarile la targuri si expozitii, evenimente;
- Elaboreaza si redacteaza articole pentru aparitia in publicatii;
- Concepe / modifica pliante, cataloage de produse;
- Face analize de piata – concurenta, nevoi ale pietei, preturi;
- Intretine baza de date cu cererile de oferte;
- intocmeste documentele post-vanzare;
- organizeaza transporturi internationale rutiere/maritime pentru import de marfa;
- verifica si redirectioneaza e-mail-urile firmei catre persoanele vizate;
- mentine relatia cu furnizorii externi;
- oferteaza produse.
- urmarirea si identificarea anunturilor de participare la licitatii;
- intocmirea documentatiei necesare participarii la licitatii publice
- participarea la licitatiile electronice;
- administrare cont SEAP ( reinnoire certificat digital, cumparare pozitii noi catalog de produse
SEAP, etc.);
- postare produse in catalogul de produse SEAP, conform stocului de marfa si a cererilor de
achizitii publice prin Cumparare directa;
- organizare Cumparari directe.


CERINTE

• Studii superioare economice
EXPERIENTA PE O POZITIE SIMILARA- MIN 2 ANI
• Cunoasterea limbii engleze;
• Cunostinte avansate operare PC: Pachet Office, Outlook Express, etc.;
• Cunostinte programe editare grafica: CorelDraw, Photoshop, etc.;
• Gandire analitica, atentie la detalii;
• Foarte bune abilitaţi de comunicare, relationare si negociere;
• Responsabilitate si simt organizatoric bine dezvoltat;
• Seriozitate, punctualitate.


DESCRIEREA FIRMEI

www.activrecruitment.ro

Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!