Asistent Manager Vanzari si Logistica

REXAL ACCENT

08-08-2014 | EXPIRA LA 07-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Candidatul ideal:
Studii superioare economice / tehnice (finalizate sau in curs)
Cunostinte solide de operare PC: Word, Excel, Outlook si de navigare online;
Cunostinte de limba franceza, engleza avansat/mediu, scris si citit;
Cunostinte contabilitate primara si comerciale
Bune abilitati de relationare si comunicare (usurinta in comunicarea scrisa si verbala), capacitate de convingere si influentare;
Gandire analitica, creativitate, initiativa, spirit de observatie, seriozitate, punctualitate, loialitate, atitudine pozitiva, prezenta agreabila si calma, rezistent la stress
Dorinta de autodezvoltare, orientare in cariera si deschidere spre invatare
Permis de conducere categoria B
Program de lucru full time - 8 ore/zi
Daca, in plus fața de cele de mai sus, mai ai si experienta intre 1 si 3 ani (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), esti candidatul ideal si te asteptam sa ne cunoastem.


CERINTE

Responsabilitati si beneficii:
Elaborarea ofertelor;
Derularea relatiilor comerciale cu clientii nostri(urmarirea contractelor, gestionarea stocurilor/comenzilor, organizarea logisiticii necesare, corespondenta comerciala, respectarea graficului de livrari de la furnizori, solutionarea problemelor aparute pe acest circuit etc.);
Evidenta tuturor documentelor comerciale (contracte, facturi, avize etc.);
Realizarea periodica a rapoartelor lunare.
Promovarea serviciilor companiei pe anumite segmente de piata si incheierea diferitelor tipuri de contracte
Consilierea clientilor in legatura cu cele mai potrivite pachete investitionale, in functie de cerintele acestora
In baza rapoartelor si forecastului de vanzari, stabileste si propune spre aprobare necesarul de marfa;
Plaseaza comenzile de aprovizionare si monitorizeaza stadiul acestora pana la intrarea marfii in gestiune;
Raspunde de fluxul documentelor de aprovizionare si se asigura ca acestea sunt intocmite corect, complet si in timp util;
Intretine relatii bune cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
Verifica constant situatia stocurilor si asigura receptia, stocarea, buna gestionare si livrare eficienta a marfii atat catre clienti;
Elaboreaza planuri de actiune cu privire la stategia comerciala si vine cu propuneri de imbunatatire a procedurilor de lucru interne ale departamentului;
Urmareste rutele stabilite pt livrari imbunatatind procesul, modalitatile de cuplare marfa, identificand si implementand solutii logistice de eficientizare costuri;


DESCRIEREA FIRMEI

Companie cu capital integral romanesc in plina dezvoltare. Orientare spre client: gandim strategic pentru a oferi clienţilor noştri produse si servicii de calitate şi ne focusăm pe incheierea de colaborări pe termen lung.