Supervisor Vanzari Zonale D2D

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si TFD la nivelul regiunii alocate (Maramures si Bistrita)

RESPONSABILITĂŢI:

• Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) ;
• Este responsabil de colectarea informatiilor legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, validarea si centralizarea acestora, scop de a imbunatati rezultatele vanzarilor prin canalele D2D si TFD;
• Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 70% din activitatea zilnica presupune munca pe teren), pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
• Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurandu-se ca personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de catre companie, precum si a regulilor de acordare a acestor servicii;
• Este raspunzator in totalitate de recrutarea si coachingul agentilor din echipa;
• Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;


CERINTE

Studii:

• Studii medii;
• Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.

Experienţa în muncă:

• Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane cu sau fara raportare directa), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
• Minim 1 an experienta in dezvoltarea si implementarea proiectelor;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Exelente abilitati de coordonare si supervizare;
• Flexibilitate, adaptabilitate si capacitate de automotivare;
• Orientare spre rezultate;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Capacitatea de a lua decizii rapid;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Atitudine proactiva si spirit de initiativa;
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.