Director Achiziții - Baia Mare

ATP EXODUS

25-05-2016 | EXPIRA LA 24-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului
Directorul de achizitii asigura conducerea efectiva a echipelor departamentelor de Achizitii, Relatii Externe si Analiza printr-o executie excelenta a tuturor planurilor de activitati, urmarind optimizarea constanta a proceselor de achizitie si focalizand pe indeplinirea parametrilor de calitate si de buget stabiliti la nivel de companie.

Sarcini si responsabilitati
• Analiza si prognozarea nivelurilor estimate a cererii pentru servicii si produse in concordanta cu evolutia dinamicii procesului de vanzare din companie si mentinerea unui control constant asupra nivelului stocurilor
• Analizeaza si propune solutii/masuri de contracarare a actiunilor concurentei si imbunatatire a pozitiei pe piata a companiei
• Realizeaza prognoze asupra evolutiei preturilor si evalueaza impactul asupra activitatii firmei, propune si adapteaza strategii de diferentiere
• Analiza pietelor in vederea identificarii celor mai bune produse si furnizori din punct de vedere al raportului calitate, pret si termen de livrare;
• Mentine, evalueaza si dezvolta legaturile cu furnizorii actuali si potentiali, dezvolta si gestioneaza solutii care asigura profitabilitatea relatiei de colaborare cu furnizorii
• Determina si monitorizeaza sistemul de comunicare intre furnizori, departamentele interne relevante si clienti
• Asigura colaborarea interdepartamentala – Relatii externe, Analiza si Achizitii pentru a mentine baza de date cu informatii actualizate despre furnizori si produse.
• Elaboreaza, implementeaza si optimizeaza bugetului de Achizitii, si asigura monitorizarea lui permanenta in corelatie cu planul anual de achizitii stabilit la nivel de companie
• Colaboreaza cu echipa departamentului logistic privind aspectele legate de expeditie si distributie a produselor.
• Aplica si optimizeaza procedurile interne ale companiei privind evaluarea furnizorilor si gestioneaza relatiile cu ei in cadrul reglementat de companie.
• Elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a eficientei proceselor de aprovizionare
• Planifica si coordoneaza activitatea echipei din departamentele coordonate pentru atingerea obiectivelor primite
• Motiveaza, dezvolta si evalueaza personalul din echipa sa, in functie de obiectivele stabilite


CERINTE

Cunostinte si abilitati necesare:

• Calificari / experienta in gestionarea relatiilor cu furnizorii externi
• Cunostinte relevante si experienta privind domeniul pieselor auto - constituie un avantaj
• Cunostinte relevante privind tehnici de vanzare si de negociere
• Abilitati şi competente interpersonale: abilitati dezvoltate de comunicare, capacitate eficienta de analiza si sinteza, rezolvare de probleme si abilitati decizionale, aptitudini organizatorice, gestionare eficienta a timpului de lucru, etc.
• Abilitati de rol pentru relationare cu toate nivelurile ierarhice ale organizatiei
• Capacitate de a obtine rezultate utilizand metode de lucru profesioniste
• Capacitate de a citi si interpreta informatii de baza financiare, constientizand rentabilitatea unei actiuni
• Capacitatea de actiona ca factor de coeziune in cadrul echipei si de a contribui la consolidarea culturii organizationale orientate catre performanta

Exigente privind experienta si educatia:

• Studii superioare finalizate in domeniul tehnic / economic
• Specializari in domeniul managementului aprovizionarii / achizitii
• Experienta relevanta pe o pozitie manageriala , cu experienta administrare de bugete si urmarirea unor obiective de vanzari masurabile (minim 3 ani)
• Cunostinte de limba engleza la nivel avansat, limba germana constituie un avantaj.
• Experienta in utilizarea aplicatiilor de calcul tabelar (Excel) si a sistemelor informatice integrate precum SAP
• Permis de conducere categoria B;

Nota: activitatea se desfasoara in Baia Mare


DESCRIEREA FIRMEI

ATP Exodus este o idee frumoasa devenita business de succes pe piata auto din Romania. Am inceput cu import si distributie de piese pentru camioane si ne-am dezvoltat continuu. Azi, oferim o gama complexa de produse si servicii pentru autovehicule prin Centrele Autorizate de Vanzari si Service pentru marci de renume: Mercedes-Benz, Mazda, Opel si MAN, si nu in cele din urma, importul si distributia de piese camioane pentru Romania, Serbia, Bulgaria, Ungaria.

Suntem o organizatie orientata catre dezvoltare personala si profesionala, in care oamenii isi sporesc capacitatea de a obtine rezultatele pe care le doresc cu adevarat, in care sunt create noi tipare de gandire, in care aspiratiile colective nu sunt ingradite si in care angajatii practica in continuu munca in echipa, beneficiind astfel de avantajele sinergiei.
Ne raportam la valori morale si standarde de lucru performante si fiecare actiune se concretizeaza intr-un plus de profesionalism si rezultate eficiente in serviciile oferite clientului.
Valoarea companiei consta in indeplinirea cu seriozitate a responsabilitatilor, atingerea obiectivelor, obtinerea increderii clientilor si, de ce nu, a societatii in ansamblu.

Alatura-te noua si vei fi parte dintr-o echipa "de Incredere"!

www.atp-exodus.com