Specialist Eficienta Vanzari Bacau

Telekom Romania Communications S.A.

01-04-2015 | EXPIRA LA 01-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

◦Participa la evaluarea, dezvoltarea si monitorizarea implementarii strategiei de vanzari, impreuna cu supervisorii echipelor de vanzare in segementele de clienti alocate.
◦Asigura sustenabilitatea programului Sales Force Efficiency prin monitorizarea si imbunatatirea continua in implementarea activitatilor precum: morning huddle, go&see, feedback & coaching, sesiuni One 2 One, sedintele saptamanale ale echipelor de vanzari.
◦Monitorizeaza, analizeaza si prezinta concluziile privind activitatile de rutina precum: morning huddle, go&see, Feedback & coaching, One 2 One sessions, sedintele saptamanale ale echipelor de vanzari.
◦Ofera asistenta si consultanta in ceea ce priveste activitatile de vanzare si activitatile rutine de vanzare supervisorului echipei de vanzari.
◦Se asigura de abordarea unitara si asigura buna implementare a practicilor de vanzari, participand la construirea si planificarea actiunilor pentru implementarea strategiei de abordare a portofoliilor de clienti pe segmentele alocate.
◦Monitorizeaza, analizeaza, evalueaza si contribuie impreuna cu Supervisorul echipelor de vanzari la planificarea eficienta a activitatilor de vanzare.
◦Monitorizeaza, analizeaza, evalueaza si constribuie la buna gestionare a pipeline-ului de vanzari.
◦Monitorizeaza si analizeaza situatia churn-ului echipelor de vanzari si participa impreuna cu supervisorul echipelor de vanzari la planificarea actiunilor cu scop in reducerea nivelului de churn in portofoliile si pe segmentele alocate.
◦Ofera suport si consultanta Supervisorului pentru planurile de actiune cu impact in reducerea ratei de churn astfel: analizeaza si raporteaza nivelul serviciilor expirate din portofoliile alocate, colecteaza si analizeaza campaniile de marketing pentru serviciile expirate, contribuie impreuna cu Supervisorul echipelor de vanzari la construirea planurilor de actiune la nivelul echipei si la nivel individual. Colecteaza, analizeaza si raporteaza feedback-ul primit catre sefii ierarhici superiori si managerii regionali.
◦Monitorizeaza si analizeaza pipeline-ul de servicii si produse IT&C la nivel de echipa si contribuie, impreuna cu Supervisorul echipelor de vanzari la construirea planului de actiune pentru mentinerea/imbunatatirea pipeline-ului pe zona de IT&C. Urmareste impreuna cu Supervisorul evolutia proiectelor de IT&C in procesul de vanzare, colecteaza si analizeaza feedback-ul primit, masoara rata de succes si construieste, impreuna cu Supervisorul de vanzari, planul de actiune pentru imbunatatirea atingerii obiectivelor de vanzare IT&C. Ofera suport in procesul de vanzare IT&C pentru Supervizor si echipele de vanzari.
◦Are rol in identificarea si propunerea de solutii in situatii care apar si au impact in procesul de vanzare in cadrul echipelor de vanzari, dar si in relatia de colaborare intre divizia de vanzari si alte departamente ale companiei.
◦Are rol in crearea unei zone de coeziune la nivelul Supervisorului si al echipei de vanzari gestionate, dar si la nivel regional intre echipele de vanzari si/sau supervizorii echipelor de vanzari.
◦Se aigura de buna completare a aplicatiei CRM Siebel pe urmatoarele linii de completare: activitati de vanzare, competitive info (SOW), oportunitati. Monitorizeaza si analizeaza, impreuna cu Supervisorul echipelor de vanzari, acuratetea informatiilor introduse in CRM Siebel (conform standardului de completare comunicat intern) de catre echipele de vanzari;
◦Se asigura de buna intelegere si de buna utilizare a instrumentelor suport pentru desfasurarea optima a activitatii de gestionare a echipelor de vanzari (aplicatii de monitoritzare si raportare, aplicatii utilizabile pentru echipele de vanzari).


CERINTE

Studii:
◦Studii superioare - universitare sau masterat in domeniile: comunicare, marketing, economie, tehnic, management de proiect.

Experienţa în muncă:
◦Experienţă minim 2 ani în domeniul vanzarilor. Experienta de training & coaching de minim 6 luni.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare spre rezultate;
◦Proactiv;
◦Abilităţi de ascultare;
◦Adaptabilitate;
◦Automotivare;
◦Lucru individual şi în echipă;
◦Loialitate;
◦Creativitate;
◦Iniţiativă;
◦Tehnici de vânzare;
◦Bune abilităţi de comunicare;
◦Cunoştinţe de limba engleză;
◦Bune cunoştinţe de operare PC; Microsoft Office;
◦Abilitati de training;
◦Abilitati de coaching;
◦Buna intelegere a indicatorilor economici;
◦Bune abilitati de gestionare a schimbarii;
◦Orientare catre client;
◦Buna intelegere a mediului de business;
◦Minime cunostinte tehnice despre serviciile si produsele companiei;
◦Bune abilitati de analiza si sinteza;
◦Disponibilitate de a călători.
◦Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.