Reprezentant vanzari Bacau, Vaslui, Vrancea, Neamt

ROMTELECOM

10-09-2014 | EXPIRA LA 10-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor de tip SME din portofoliu; vânzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de clienţi SME alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.


RESPONSABILITATI:

* Este responsabil cu realizeazarea planului de vânzări si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti SME alocat;
* Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala;
* Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern);

* Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare;
* Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
* Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora;
* Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de catre superiorul direct;
* Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
* Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire;
* Crează şi menţine o imagine favorabilă a companiei în faţa clienţilor;
* Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate;
* Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare;
* Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori;
* Informează şefii direct despre orice problema care depasesc limita sa de competenta Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia reprezentantului de vânzări care / pe care îl înlocuieşte activităţile în curs de derulare pentru clienţi.


CERINTE

Educatie
Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
Experienta
Experienţă de minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate sau domeniul IT/telecom constituie un avantaj.
Cunostinte PC
Bune cunoştinţe de operare PC;
Competente / Abilitati
Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
Orientare catre client si rezultate;
Proactiv;
Bune abilităţi de ascultare si comunicare;
Adaptabilitate;
Lucru individual şi în echipă;
Iniţiativă;
Bune cunoştinţe de operare PC;
Tehnici de vanzare;
Cunoştinţe de matematică de nivel mediu;
Bune cunostinte de limba engleză;
Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project);
Disponibilitatea de a călători; Permis de conducere categoria B (fara incidente).
Limbi straine
Limba engleza

Doar candidatii selectati vor fi contactati !


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...