Referent Suport Clienti - Serviciul Suport Clienti - Sediul Central

DEDEMAN

11-09-2014 | EXPIRA LA 11-10-2014

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Preluarea apelurilor telefonice si a solicitarilor primite pe e-mail de la clienti si efectuarea de apeluri catre clienti in cadrul Serviciului Suport clienti
Inregistrarea apelurilor telefonice/e-mail-urilor, preluarea de solicitari, sesizari
Solutionarea solicitarilor transmise de catre client
Promovarea in fata clientilor a unei imagini pozitive a companiei


CERINTE

Studii medii sau superioare
Foarte bune abilitati de comunicare, abilitati de a lucra independent, spirit de echipa
Orientare si respect pentru client
Atitudine pozitiva
Capacitate de organizare si punctualitate
Corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate
Echilibru emotional si diplomatie
Experienta in relatiile cu clientii reprezinta un avantaj
Cunostinte foarte bune de operare PC (Internet Explorer, Microsoft Office)
Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonuri de masa)
Alte beneficii conform statutului de angajat Dedeman
Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara, orientata spre performanta
Training si suport continuu.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 6700 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro