Referent Suport Clienti - Serviciul Suport Clienti

DEDEMAN

09-02-2016 | EXPIRA LA 10-03-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice si a solicitarilor primite pe e-mail de la clienţi si efectuarea de apeluri catre clienti in cadrul Serviciului Suport clienti
- Inregistrarea apelurilor telefonice/e-mail-urilor, preluarea de solicitari, sesizari
- Solutionarea solicitarilor transmise de catre client
- Promovarea in fata clientilor a unei imagini pozitive a companiei.


CERINTE

- Studii medii sau superioare
- Cunostinte limba engleza - nivel mediu / avansat
- Foarte bune abilitati de comunicare, abilitati de a lucra independent, spirit de echipa
- Orientare si respect pentru client
- Atitudine pozitiva
- Capacitate de organizare si punctualitate
- Corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate
- Echilibru emotional si diplomatie
- Experienta in relatiile cu clientii reprezinta un avantaj
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Internet Explorer, Microsoft Office)
- Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonuri de masa)
- Alte beneficii conform statutului de angajat Dedeman
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara, orientata spre performanta
- Training si suport continuu.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8000 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro