Operator call center

HUMANGEST GROUP

21-10-2015 | EXPIRA LA 20-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Sa raspunda tuturor cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista pentru a proiecta o imagine pozitiva a companiei
-Sa se asigure ca expedierile sunt corect preluate si procesate
-Sa previna pierderea de clienti si venituri si sa evite escaladarea cererilor, tratand toate reclamatiile diplomatic pentru a restabili increderea in serviciile companiei
-Sa ofere un serviciu eficient, prompt si orientat spre vanzare tuturor clientilor astfel incat sa se maximizeze contributia si atingerea tintelor de venit propuse
-Raporteaza direct catre Contact Center Supervisor


CERINTE

-Diploma de bacalaureat
-Cunostinte de limba engleza
-Disponibilitatea de a lucra in schimburi (fara schimb de noapte)
-Capacitatea de a comunica – scris, vorbit; capacitatea de a intelege nevoia clientului;
-Capacitatea de exprimare clara si pe tonul potrivit;
-Abilitatea de a asculta – ascultarea activa este foarte importanta;
-Motivatie si sa isi dorinta de invetare pentru a obtine rezultate mai bune;
-Abilitatea de a ramane calm, rabdator, atent la nevoile clientului si sa empatizeze cu acesta cand e nevoie;
-Atitudine pozitiva
-Orientarea catre vanzare
-Atentie distributiva sau abilitatea de a face mai multe lucruri in acelasi timp (sa vorbeasca la telefon, sa tasteze la calculator)
-Cunostinte basic de geografie (se va testa)


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.