Inginer Service Desk - Bacau

SCC Services Romania

15-01-2014 | EXPIRA LA 15-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilitati:
- Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute
- Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA)
- Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite
- Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

Abilitati:
- Cunostinte medii hardware (PC)
- Cunostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows 7 si Windows XP) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Cunoastere peste medie a pachetului MS Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Notiuni de retelistica (LAN)
- Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris
- Comunicare si lucru in echipa


Aptitudini:

- Limba ENGLEZA la nivel avansat
- Cunoasterea la nivel avansat a unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie avantaj


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- training initial tehnic, de utilizare a instrumentelor de lucru si asupra specificului activitatii.
- se ofera un pachet salarial competitiv si oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala de succes.


DESCRIEREA FIRMEI

Cel mai mare grup privat european din domeniul it