Asistent retention

Xerox

08-04-2016 | EXPIRA LA 08-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

o Gestionarea situatiilor de reziliere solicitate de catre clienti si retinerea acestora in retea prin mijloace specifice preluarea cererilor verbale - contactarea clientilor care au trimis cererile prin fax sau posta
o Operarea de modificari in profilul clientilor, ca oferta de retention
o Promovarea ofertelor de produse si servicii Orange
o Pealizarea de campanii de apelare clienti (outbound) cu scopul loializarii si retinerii in retea
o Pealizarea unui profil al clientului inaintea apelarii pentru a-i prezenta o oferta personalizata
o Solicitarea/intocmirea raportului de trafic si prelucrarea lui
o Intocmirea ofertelor personalizate si prezentarea lor catre clienti
o Inregistrare in baza de date a rezultatelor ofertelor, in functie de tipul de retinere (reactiva pentru clientii cu cerere de reziliere, sau proactiva pentru clientii fara intentia de reziliere)
o Implementarea ofertelor acceptate
o Rezilierea contractelor pentru clietnii neretinuti


CERINTE

o Folosire calculator
o Experienta in relatiile cu clientii
o Experienta in activitati de negociere, vanzare, telesales
o Munca de echipa
o Rigoare
o Abilitati de comunicare
o Cunostinte comerciale
o Vanzare prin telefon


BENEFICII OFERITE

o Pachet salarial motivant
o Bonuri de masă
o Asigurare de viață și abonament medical privat
o Flexibilitate in alegerea normei de lucru
o Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
o Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
o Formare inițială și formare continuă
o Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
o Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.