Asistent manager si activitati de contabilitatea primara

SC Bamirom Grup SRL

24-03-2017 | EXPIRA LA 23-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Intocmeste situatii
Emite facturi si avize si alte documenete necesare (SmartBill Gestiune)
Mentinea legatura stransa cu clientii firmei.
Mentine o colaborare stransa intre angajati si conducere.
Alte activitati de birou.


CERINTE

Experienta in domeniu este necesara.
Bune cunostinte de utilizarea a PC-ului si a suitei MS Office
Pentru activitati din cadrul firmei, neintalnite de candidat se va face training de catre firma prin angajatii actuali.
Seriozitate si propunere de colaborare pe termn lung.
Profesionalism si atentie sporita la detalii.


BENEFICII OFERITE

Angajare si pachet salarial atractiv raportat la performante.


DESCRIEREA FIRMEI

SC Bamirom Grup SRL este o societate infiintata in anul 2013 cu domeniu principial de activitatea in colectarea, comercializarea si reciclarea paletilor si euro paletilor din lemn.