Agent Servicii Clienti Front Office

Xerox

27-08-2015 | EXPIRA LA 26-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Promovarea ofertelor speciale si vanzarea prin telefon a serviciilor si produselor companiei conform procedurilor
-Contacteaza telefonic potentialii clienti si identifica, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia
-Inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv


CERINTE

Esti in cautarea unui loc de munca, unde flexibilitatea este cuvantul cheie?
Compania Xerox este in cautare de candidati dornici de a prelua un rol de Agent Servicii Clienti in limba italiana.

Cerinte:
-Abilitati excelente de comunicare in limba italiana
- Dorinta si capacitatea de a invata rapid informatii despre produsele si serviciile companiei client
- Creativitate si orientarea catre rezultate;
- Comunicare de impact si orientare spre solutii;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu in schimbare;
- Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;
-Experienta in domeniu ar putea reprezenta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Te vei bucura de:

-Pachet de beneficii avantajos cu un sistem de bonusare pe masura rezultatelor tale plus un sistem de evaluare periodica
-Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunitati interne, training-uri periodice, feedback si coaching din partea responsabililor directi
-Avantaje si discounturi la anumite servicii precum:Sali de sport,magazine aflate in parteneriat
-Asigurare de viata si abonament medical
-O echipa unita si animata de mediul dinamic cu numeroase oportunitati de cariera intr-o companie multinationala
-Un program de lucru construit pe baza nevoilor candidatului ideal
-Desfasurarea activitatii intr-o echipa tanara si profesionista, intr-o locatie cu cele mai bune dotari


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.