Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Maghiara (nivel avansat) - Bacau

Pro Solutions Agency S.R.L.

16-05-2016 | EXPIRA LA 15-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Maghiara (nivel avansat), pentru locatia Bacau.

Obiective de performanta:
- Atingerea indicatorilor cantitativi – numar apeluri tratate la nivel de ora/zi/luna
- Atingerea indicatorilor calitativi
- Inregistrarea corecta si completa in aplicatie a interactiunii avute cu fiecare client in parte


Rolul postului: Preluarea apelurilor (in special referitoare la diverse aspecte comerciale – facturi, contracte), venite din partea clientilor companiei, inregistrarea, solutionarea sau transmiterea situatiilor catre diverse departamente.


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
- Cunoasterea Limbii MAGHIARE la un nivel fluent
- Studii medii (studiile superioare constituie avantaj)
- Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj
- Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
- Abilităţi de comunicare
- Abilităţi de ascultare
- Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
- Stabilitate emoţională
- Capacitate de a lucra în condiţii de stres


BENEFICII OFERITE

Norma de lucru: Part time (4 sau 6 ore) sau Full time

Program de lucru: In ture, cu pauza de masa inclusa in programul de lucru. Programul departamentului este in intervalul orar 0:00 – 24:00, de luni pana duminica. Turele se vor stabili impreuna si de comun acord cu managerul de departament.

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;