Sef Departament

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

OBIECTIVUL POSTULUI:
Crearea, mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a valorii abonamentelor contractate, prin interactiunea directa cu acestia (telefonic, pe teren sau in sediile companiei); oferirea suportului pentru solutionarea problemelor contractuale precum si promovarea ofertelor comerciale Telekom Romania Communications

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI
 Recruteaza, selecteaza si formeaza agenti de vanzari;
 Realizeaza traininguri de produs cu agentii din subordine;
 Indeplineste toate formele legale pentru angajarea unui agent pe o pozitie noua conform procedurilor de lucru primite. Trimiterea unui agent pe teren fara a avea un contract de munca inregistrat atrage dupa el sanctiunile potrivit legii, amenzile primite fiindui imputate (amenzile sunt intre 10.000lei si 20.000lei);
 Asigura suport in vanzare pentru agentii din subordine;
 Monitorizeaza situatia clientilor proprii si ai agentilor din subordinea sa, pentru a se asigura ca acestora le-au fost instalate serviciile contractate;
 Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
 Asigura sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D din Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima;

Este raspunzator in totalitate de recrutarea agentilor pentru canalele de vanzari D2D in sensul de a asigura o echipa cu membrii permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor;
 Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 90%) pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
 Dezvolta o buna relatie de lucru cu clientii si colegii, pastrand permanent legatura cu acestia pentru a gasi oportunitati de crestere a vanzarilor;
 Analizeaza informatiile completate in chestionarele agentilor din subordine si comunica acestora orice situatie repetitiva identificata care ar putea duce la o imbunatatire a procesului de vanzare a produselor/ ofertelor comerciale;
 Furnizeaza organizatiei feedback din piata in mod activ, pentru a oferi o contributie semnificativa la planificarea serviciilor companiei, a strategiilor locale si pret;
 Propune sefului direct localitati/zone cu potential de vanzare Telekom ;
 Intocmeste evidenta zilnica si raporteaza catre coordonatorul de vanzari fisele de cerere servicii, chestionarele si formularele de feed-back efectuate de agentii din subordine;
 Promoveaza imaginea societatii pastrand o prin tinuta adecvata, prin discurs profesionist si atitudinea orientata spre client;
 Participa la programe de pregatire si perfectionare oferite de companie si pune in practica cunostintele insusite;
 Tine evidenta condicii de prezenta si a pontajului in format electronic precum si a registrului intrari-iesiri;
 Comunica zilnic catre angajator pontajul conform condicii de prezenta in aplicatia de oglinzi;
 Trimite in prima zi lucratoare a lunii pontajul aferent lunii anterioare, initial semnat si scanat pe mail (resurseumane@pro-solution.ro) si ulterior in original;
 Se deplaseaza la clienti, cu ajutorul autovehiculelor puse la dispozitie de societate
 In prima zi lucratoare a lunii trimite foaia de parcurs in cazul in care detine autoturism in dotare; se asigura ca agentii din subordine care detin masini, trimit foile de parcurs in prima zi lucratoare a lunii.
 Inregistreaza in registru de intrari/iesiri toate documentele/cererile personalului din subordine (adeverinte medicale, cereri de concediu, concediu medical, demisie etc);


CERINTE

PREGATIREA NECESARA POSTULUI
De baza: studii medii
De preferat: studii medii, studii superioare in domeniul comercial/economic reprezinta un avantaj
EXPERIENTA (NATURA/DURATA)
Experienta in interactiunea cu clientii de minim sase luni
COMPETENTELE POSTULUI
Cunostinte si deprinderi:
1. Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
2. Cunostinte tehnice generale despre domeniul companiei, cunostinte despre modul de utilizare si functionare a serviciilor oferite de companie.
3. Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
4. Permis de conducere categoria B fara penalizari - in situatia in care i se pune la dispozitie autoturism

ABILITATI
1. Facilitati de exprimare verbala si scrisa
2. Abilitati de comunicare si negociere
3. Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza
4. Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora
5. Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii
6. Capacitate de focalizare pe detalii
7. Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor
8. Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca
9. Rezistenta la lucru in conditii de stres
10. Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos
11. Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
EFORT FIZIC
1. Deplasari.
2. Efort fizic redus.
3. Suprasolicitarea analizatorului auditiv si visual.
EFORT MENTAL
1. Solicita perioade frecvente de concentrare.

MEDIUL DE MUNCA
1. Munca se desfasoara pe teren.
CONDITII DE LUCRU
1. Locul de munca va fi stabilit pe cale ierarhica.
2. Programul de lucru va fi de 8 ore/zi si va putea fi modificat conform intereselor firmei.
3. In caz de necesitate se va lucra, la solicitarea ierarhica, in afara programului de lucru stabilit, pentru rezolvarea unor situatii deosebite.
4. Respecta prevederile cuprinse in “Contractul de munca”, “Fisa postului” si “Regulamentul de ordine interioara”.
DREPTURI SI SANCTIUNI
1. Se vor aplica conform “Contractului de munca” si “Regulamentului de ordine interioara”.
2. Pentru materiale, echipamente si aparate deteriorate sau pierdute din propria vina, raspunde material fata de societate.
3. Lucrarile se executa la termenele stabilite, nerespectarea acestora ducand la marirea timpului de lucru in afara orelor de program, fara plata sau la diminuarea corespunzatoare a salariului negociat.
4. Prezenta fisa a postului poate fi completata pe parcurs cu alte atributiuni.
5. Orice abatere de la fisa postului si dispozitiile primite vor fi sanctionati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.