REPREZENTANT CLIENT GARANȚII

TAKATA PETRI ROMANIA SRL

26-11-2015 | EXPIRA LA 26-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Extrage și efectuează analize statistice cu privire la toți indicatorii de garanție;
 Urmărește și analizează înregistrările făcute în portalele clienților;
 Vizitează / auditează rețeaua de furnizori pe probleme de garanții;
 Controlează costurile implicate în garanție respectând drepturile legale ale clienților;
 Analizează informațiile culese în cadrul procesului de tratare a garanțiilor și propune planuri de acțiuni care să contribuie la un bun control al elementelor de risc;
 Păstrează un contact permanent cu responsabilii de garanții de la OEM;
 Colectează piese pentru stabilirea factorului tehnic și monitorizează evoluția acestuia.


CERINTE

 Studii superioare;
 Experienţă în domeniul automotive reprezintă avantaj;
 Cunoştinte avansate de limba engleză (limba germană reprezintă avantaj);
 Cunoașterea pachetului MS Office (MS Excel, MS Powerpoint, MS Acess);
 Cunoștinte FFA (Field Failure Analysis);
 Meticulozitate, atenţie la detalii;
 Foarte bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
 Capacitate ridicată de a analiza, interpreta și sumariza rezultate.


DESCRIEREA FIRMEI

Productie de volane si centuri de siguranta pentru industria auto de top din Asia, Europa si America