Director Call Center

PSIHOSELECT

23-05-2013 | EXPIRA LA 22-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

PSIHOSELECT asistă un Call Center în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de DIRECTOR CALL CENTER.

Locatia: Arad, Baia Mare, Sibiu, Târgu Mureş.

Atribuţii:
• Demararea proiectului de deschidere a noului call center;
• Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
• Gestionarea activităţii call center-ului;
• Asigurarea realizării targetelor stabilite;
• Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei


CERINTE

• Limba italiană – nivel avansat;
• Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader – coordonare minim 20 de persoane;
• Studii superioare;
• Cunoştinţe operare PC - MS Office;
• Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
• Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.