Coordonator Logistica (Arad)

Payout Payroll Outsourcing

23-10-2014 | EXPIRA LA 25-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza activitatea depozitului societatii din punct de vedere administrativ;
- Controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit.
- Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii furnizorilor de transport;
- Intocmeste si este responsabil pentru documentele de transport intern si international
- Coordoneaza si controleaza expeditiile de marfa si investigheaza care sunt cauzele lipsei produselor din stocuri;
- Participa la procesele de inventar lunare si/sau anuale;
- Planifica si urmareste necesarul de materiale/produse;
- Lanseaza si urmareste comenzile de materiale
- Colaboreaza cu celelalte departamente si furnizeaza informatii privind logistica, managementul stocurilor, transport produse achizitii, etc;
- Actualizeaza baza de date pentru managementul stocurilor in vederea furnizarii la timp a informatiilor corecte despre nivelurile de marfa
- Actualizeaza baza de date pentru activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa
- Coordoneaza si urmareste echipa aflata in subordine; instruieste organizeaza personalul din echipa


CERINTE

- Experienta profesionala in domeniul logisticii, intr-o pozitie similara, minim 3 ani
- Experienta in activitati de planificare si urmarire stocuri de materiale si produse
- Experienta in activitati de planificare si urmarire activitate de transport, inclusv international
- Cunostine pentru gestiunea si urmarirea comenzilor de materiale
- Constituie un avantaj experienta intr-o companie din domeniul automotive
- Studii superioare
- Capacitate de coordonare echipa
- Persoana responsabila, serioasa, comunicativa, intergra, cu bune abilitati de relationare
- Foarte buna capacitate de organizare
- Limba engleza, nivel avansat
- Foarte bune cunostinte MS Office; constituie un avantaj cunostinte SAP.


BENEFICII OFERITE

- Lucrul intr-un mediu placut si deschis
- Pachet atractiv de beneficii


DESCRIEREA FIRMEI

PayOut este o companie specializata in externalizarea serviciilor operationale din departamentul de resurse umane. Avand birouri in Bucuresti, Timisoana sau Cluj Napoca, Payout a castigat increderea a peste 120 companii client. Serviciile noastre se refera la: servicii calcul salarial si administrare personal, consultanta (codul muncii, taxe, expati, formulare europene etc), recrutare.