SOFERI AUTOBUZ UK + CONCURS AUGUST 2016

BRAINS CONSULTING

01-08-2016 | EXPIRA LA 31-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SOFERI AUTOBUZ UK - Londra

PROIECT SPECIAL

pentru soferii cu permis categorie D
CU / FARA EXPERIENTA pe autobuz sau autocar!

+ CONCURS 1–31 AUGUST 2016


CERINTE

Tara: UK
Localitate:Londra
Numar Locuri vacante: 100
Durata contractului: contract perioada nedeterminata
Tip post: Full time
Nr de ore lucrate/saptamana: minim 38 pana la 50
Salarizare incepand cu £12.34 brut/ora, iar orele suplimentare si weekend-urile sunt platite pana la £15.05 brut/ora
Venitul Minim NET saptamanal: ≈ £400 DUPA terminarea perioadei de training (aprox.RON 2400).
Venitul NET estimat / saptamanal ≈ £500 - £550 (aprox. RON 3000 – 3600).
Cursuri: In primele 3 - 5 saptamani, firma angajatoare va oferi cursuri gratuite (legislatie rutiera, trasee autobus, adaptare la conduz cu volan in dreapta, garaj,etc). La sfarsitul celor 3-5 saptamani de curs se va sustine o examinare.
In perioada cursurilor, veti fi remunerati cu £ 230 NET/saptamana
Cazarea – in primele 2 saptamani, pe perioada cursurilor, cazarea va fi gratuita, oferita de catre angajator intr-un hostel din Londra. Dupa cele 2 saptamani, fiecare sofer va trebui sa isi gaseasca si sa suporte pe cont propriu cazarea. Angajatorul va oferi consultanta gratuita in identificarea unei cazari.De asemenea, la alegerea lor, soferii pot ramane in hostelul unde au stat pe perioada cursurilor, dar vor plati o cazare de ≈ £100/saptamana.

Alte beneficii din partea Angajatorului:
Concediu anual platit – 20 zile lucratoare + 8 zile libere oficiale (Bank days)
Plata salariului se face saptamanal,
Card de calatorie in Londra,
Asigurari sociale,
Asigurari medicale,
Sprijin in vederea deschiderii unui cont bancar,
Ajutor in vederea obtinerii Numarului National de Asigurare(NINO).
Transportul pana in UK este suportat de fiecare candidat.

CERINTE:
• Carnet de conducere categorie D;
• Atestat transport persoane;
• Nivel MEDIU de limba engleza (cunostinte de nivel minim B1 a limbii engleze).
ATENTIE!!! Inainte de angajare se tine un interviu in limba Engleza cu angajatorul in care se verifica cunostintele conversationale ale candidatului.
Candidatii selectati in urma interviurilor telefonice in limba engleza, vor participa la interviuri Skype (se organizeaza SAPTAMANAL) SAU la interviull final face-to-face cu angajatorul la Bucuresti
ATENTIE !!! Firma BRAINS CONSULTING pune la dispozitie materiale de studiu si aprofundare a cunostintelor de limba engleza cu vocabular specific pentru soferii de autobuz!
Posiblile intrebari interviu in limba engleza:
- How many years of experience do you have in driving a bus?
- Have you previously worked shifts? (describe a typical shift pattern)
- A large amount of your time will be spent working alone. What experience do you have
of working alone? Do you have experience in working with a collegue?
- Why do you think safety is important in the bus industry? What would your role be in ensuring the safety of passengers?
- Describe a time when you had to handle a complaint from someone?
- Tell me about a time where you have had to ‘calm’ a situation down between two or more people.

FIRMA BRAINS CONSULTING NU PERCEPE TAXE SI COMISIOANE DE LA CANDIDATI!!!!
Va rugam sa ne recomandati colegilor dvs pentru locurile de munca de soferi autobuz UK!
Cei interesati pot trimite CV-ul detaliat in limba engleza pe E-mail (va rugam includeti si
Skype ID in datele de contact)!
De asemenea ne gasiti pe FACEBOOK la: SoferiAutobuz UK-Anglia


BENEFICII OFERITE

+ DETALII CONCURS 1–31 AUGUST 2016
Brains Consulting iti plateste biletul de avion pana in UK!
Cine poate participa?

Concursul se adreseaza tuturor aplicantilor Brains Consulting care doresc sa lucrezeca Soferi autobuz in UK:
- Care detin permis de conducere categ D + atestat transport persoane valid
- Cunosc limba engleza la nivel conversational
-
REGULAMENT CONCURS:

Pasul1. Trimite CV-ul tau pe adresa de email: info@brainsconsulting.ro sau completeaza formularul (in cazul in care ai aplicat la anunturile promovate de BRAINS CONSULTING pe pagina proprie de internet www.brainsconsulting.ro, pe Facebook, sau pe site-uri de recrutare, ziare locale si nationale, alte canale media).
Pasul 2. Vei fi contactat de catre unul din consultantii nostri de recrutare, vei sustine un scurt interviu cu noi, ti se vor verifica cunostintele de limba engleza si apoi vei fi programat la unul din interviurile cu Angajatorii din Marea Britanie in luna August (interviu lunar face-to-face in Bucuresti sau interviuri saptamanale pe Skype).
Pasul 3. Daca esti unul dintre aplicantii Brains Consulting si ai promovat interviul cu ANGAJATORUL, intri automat in tragerea la sorti pentru biletul de avion GRATUIT pana in UK.

Cum poti castiga?

Dupa primirea rezultatelor si confirmarea Start Date-urilor (data de incepere a lucrului in UK) se va organiza extragerea cu ajutorul site-ului random.org urmand ca mai apoi castigatorul sa fie anuntat telefonic.
Cum poti intra in posesia premiului??

Pentru a intra in posesia premiului, CASTIGATORUL concursului va achizitiona initial biletul de avion, il va scana si il va trimite pe e-mail la adresa office@brainsconsulting.ro impreuna cu contul bancar si o copie de pe buletin, urmand ca noi sa va viram in cont contravaluarea biletului.
Conditii:
-Costul Biletului de avion va fi achitat de catre BRAINS CONSULTING in limita sumei de 100 € ;
-In eventualitatea in care pretul biletului depaseste suma de 100 € , castigatorul suporta diferenta;
- Rezervarea biletului de avion de catre castigator se va face dupa Confirmarea datei de incepere a lucrului in UK, dar nu mai devreme de 2 saptamani de la data promovarii interviului de catre castigator.
- Concursul se deruleaza pe parcursul lunii August 2016.


DESCRIEREA FIRMEI

Brains Consulting este o firma acreditata de consultanta in resurse umane, specializata pe servicii de personal: recrutare si selectie de personal, consultanta in resurse umane si executive search.

Brains Consulting ofera in special locuri de munca in strainatate in domeniile: medical, IT si inginerie.