Job expirat

 

Domiciliary Carer (Infirmier la domiciliu ) – Este o persoana care are grija de varstnici sau persoane cu disabilitati in propria lor casa, insa doar pentru o perioada de 1, 2 sau 3 ore , nu permanent si nu locuieste in casa cu cei de care are grija. Un Domiciliary Carer are sarcina de a se deplasa acasa la mai multi pacienti pe zi, avand o zona de miscare clar delimitata. Inainte de a opta pentru jobul de Domiciliary Carer trebuie sa stii ca trebuie sa fi o persoana dinamica, responsabila organizata si foarte important ,ai nevoie de carnet de conducere pentru a te deplasa la pacientii pe care ii vei avea in grija.

Salarizarea este intre 8.15 – 11,50 Lire Sterline / ora Brut.

Salarizare aproximativa: 1.360 - 1.800 Lire Sterline /luna brut pentru program normal de 40 ore pe saptamana. Insa in acest domeniu orele suplimentare pot ajunge pana la 20 de ore pe saptamana. De asemenea se fac si ore de noapte , pentru angajatii care accepta acest program.

Download brosura informativa!

Cerinţe job:


- Fara antecedente penale (se cere cazier judiciar);
- Clinic sanatos
- Cunosc limba engleza la nivel mediu/conversational
-Permis de conducere Cat B
- Sociabilitate, rabdare, maleabilitate, adaptabilitate
- Experienta obligatorie in domeniul asistentei sociale /ingrijire batrani/persoane cu dizabilitati

Alte informaţii

Cazare asigurata de angajator de la data inceperii contractului de munca:


 Autoturism personal pentru deplasarea la domiciliul pacientilor
 Contract pe o perioada minima de 12 luni
 Sesiune de orientare si training sustinuta timp de 1 luna
 Posibilitatea de a lucra ore suplimentare +ore de noapte
 Insotitor pentru perioada de adaptare
 Perimetru de deplasare restrans
 Posibilitatea de a iti aduce si familia in Marea Britanie

Cazarea este asigurata contra cost si include utilitatile, gaze, apa, caldura, curent.
Se va face in regim Shared, camere individuale in general, uneori se pot caza 2 persoane in camera. Plata chiriei se face la primirea salariului.

Masa: Este oferita in functie de politica fiecarui angajator , pot fi si angajatori ce nu ofera masa sau pot fi angajatori ce ofera masa doar pe tura de zi.

Alte informaţii

Servicii oferite in cadrul agentiei Eurolife Consulting :

- Mediere pentru obtinerea Yellow Card-ului de la Home Office – document obligatoriu pentru exercitarea functiei de Care Assistant pe teritoriul UK
- Evaluarea aplicantului – test de engleza, consultanta in realizarea CV-ului , pregatire pentru interviul de angajare
- Organizarea interviurilor de recrutare si angajare
- Mediere in obtinerea locului de munca
- Informarea si verificarea documentelor necesare pentru angajare
- Sustinerea sesiunii de orientare inainte de plecare
- Organizarea itinerariului pana la locul de munca
- Consultanta pe toata perioada contractului de munca
- Consultanta in vederea reintregirii familiei


Beneficiile obtinerii unui post de Care Assistant in UK:

- Contract de munca legal inregistrat la Biroul Imigrari din UK
- Inscriere la NVQ – Curs vocational pe durata a 12 luni
- Salarizare la nivel european
- Ore suplimentare platite
- Asigurarea medicala si sociala
- Posibilitatea de obtinere a Blue Cardului pentru dependent (sot sau sotie)
- Concediu anual de 28 de zile
- Posibilitatea prelungirii contractului de munca
- Sansa de a dezvolta o cariera in domeniu asistentei sociale in UK
- Sansa de a obtine Blue Card dupa 12 luni lucrate in UK


DESCRIEREA COMPANIEI:

Eurolife Consulting este una din cele mai mari companii de recrutare personal din Romania .Infiintata in anul 2005 si are ca obiect de activitate selectia si plasarea fortei de munca pe plan intern si extern, cat si de dezvoltare a programelor culturale in Europa . Dispunem de personalul necesar in domeniu psihologic, juridic , resurse umane , cat si de experienta profesionala , acumulata pana in prezent ce reprezinta cu succes interesele si activitatea Eurolife Consulting Colaboram cu angajatori din Marea Britanie, Grecia si Cipru , Spania, Franta, Sua si Olanda pentru a oferi locuri de munca pentru persoane calificate in domeniul medical si hotelier . De asemenea punem la dispozitie programe de internship si practica profesioanala platita in domeniul hotelier pentru studenti si tineri absolventi, pe durata sezonului de vara in Grecia , Cipru si Spania. Fiecare client va fi asistat permanent de consultantul personal .


Cei care aplica pentru aceste posturi vor primi raspuns in cel mai scurt timp iar candidatii compatibili vor fi programati la interviu in Bucuresti sau interviu online

Pentru detalii ne puteti contacta la:
Tel:021 310.83.69 / 0722.92.53.41 Fax : 021 310.83.70
Email: uk@eurolife-consulting.ro
Adresa: Cotroceni Business Center, Bd-ul Iuliu Maniu, nr 7 , Corp T, Sector 6, Bucuresti
www.eurolife-consulting.ro

 

www.myjob.ro trafic.ro

Job expirat