Team leader/Manager Call center - limba italiana

TRENKWALDER

24-11-2014 | EXPIRA LA 24-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Trenkwalder, companie de consultanta in domeniul resurselor umane, cauta "Manager call-center" pentru clientul sau, companie cu peste 10 ani experineta in domeniu.

Responsabilitati:

Gestionarea filialei atat administrativ cat si operational
- Deschidere punct de lucru
- Recrutare echipa operatori call-center
- Motivare si coordonarea echipei din subordine
- Raspunde de gestionarea resurselor umane si de instruirea angajatilor
- Realizarea rapoartelor de activitate


CERINTE

- Experienta de minim 2 ani in call center (domeniu vanzari constituie un avantaj)
- Experienta pe un post de coordonare a unei echipe
- Cunostinte de limba italiana la nivel mediu spre avansat – avansat
- Abilitati foarte bune de organizare
- Abilitati de comunicare, relationare si people management
- Capacitatea de a lua decizii


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant
- Traininguri de specializare
- Posibilitatea de organizare prin intermediul stilului propriu de leadership


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).