Administrator comenzi-Limba Portugheza-Perioada determinata 1 an

HR CONSULTING

20-12-2012 | EXPIRA LA 19-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Procesarea comenzilor de la clienti in SAP/Siebel;
• Achizitionarea de produse, materiale, servicii etc. (Siebel si SAP);
• Expedierea comenzilor;
• Creare de Master Data in SAP (pentru noi furnizori sau client)
• Verificarea facturilor ;
• Adaptarea actiunilor la specificul clientilor din anumite tari;
• Urmarirea liniilor de creditare pentru clienti;
• Pastrarea contactului cu clientii si furnizorii companiei;
• Colaborarea cu echipele din Front Office pentru gestionarea comenzilor primite

Postul este disponibil pentru o perioada de 1 an.


CERINTE

• Adaptabilitate la un mediu flexibil, aflat in plina dezvoltare;
• Bune abilitati de comunicare, organizatorice si de interactiune interpersonal;
• Limba Engleza si Portugheza la un nivel avansat;
• Cunoastinte de baza in Microsoft Office;
• Cunostintele in SAP/Siebel reprezinta un avantaj;
• Studii universitare finalizate.


BENEFICII OFERITE

- Posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
- Oportunitatea de a invata programe precum SAP si Siebel;
- Mediu de lucru tanar.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentia HR CONSULTING ofera servicii in domeniul managementului si dezvoltarii resurselor umane, adaptate nevoilor specifice ale clientilor.