Intrebari frecvente

CONT

  1. Cum imi fac cont?
  2. Ce fac daca am uitat parola?
  3. Cand poate fi suspendat un cont?

ANUNTURI

  1. Cum public un anunt pe Myjob?
  2. Ce nu trebuie sa contina un anunt pe Myjob?
  3. Unde pot vizualiza CV-urile primite?
  4. Cum republic un anunt?
  5. Cum suspend un anunt?
  6. Cum sterg un anunt?
  7. Vreau ca acei candidati care aplica la anuntul meu sa raspunda la anumite intrebari. Ce trebuie sa fac?
  8. Cat este valabil un anunt pe site?

SERVICII

  1. Cum comand un serviciu Myjob?
  2. Cum platesc serviciile comandate?
  3. Cum se activeaza comanda?
  4. Ce reprezinta Premium Job?
  5. Ce reprezinta Business Job?
  6. Ce reprezinta Standard Job?
  7. Cum pot vedea datele de contact ale candidatilor din baza de date Myjob?
  8. Cum imi pot alimenta contul de credit Myjob? Exista limita minima sau maxima?
  9. Cu ce este diferit contul de credit Myjob fata de metodele clasice de achizitionare de servicii?
  10. Cum pot vedea soldul din contul de credit Myjob?
  11. Pot sa imi retrag banii din cont?

CONT


  1. Cum imi fac cont?

    Intrati pe site-ul Myjob, dati click pe "Intra in cont", apoi click pe "Companie" si apasati pe "Inregistreaza-te". Completati campurile din formular si apoi apasati pe butonul "Inregistreaza cont" din josul paginii. Veti primi pe adresa de e-mail link-ul pentru confirmarea inregistrarii. Ulterior, veti putea accesa contul Myjob introducand adresa de e-mail si parola alese la inregistrare.

  2. Ce fac daca am uitat parola?

    Accesati link-ul "Ai uitat parola?" din meniul "Intra in cont" si introduceti, in boxul aparut, adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat initial pe site. Veti primi imediat un mesaj care sa va permita setarea unei noi parole.

  3. Cand poate fi suspendat un cont?

    Contul este suspendat cand datele de identificare ale companiei nu sunt reale, conform Acordului de utilizare.

    Myjob poate verifica Codul fiscal pe site-ul www.mfinante.ro sau poate verifica, prin telefon, veridicitatea informatiilor declarate la inregistrarea contului.

    Daca nu va amintiti nici parola, nici adresa de e-mail, puteti recupera contul dvs. contactand Serviciul clienti Myjob, la angajatorimyjob.ro.

sus


ANUNTURI


  1. Cum public un anunt pe Myjob?

    Pentru a publica un anunt pe site-ul Myjob, trebuie sa va inregistrati un cont de companie.

    Intrati in contul dvs. si alegeti sectiunea "Servicii" din meniul de sus. Alegeti tipul de anunt dorit si modalitatea de plata.

    Daca alegeti plata prin OP, pentru activarea comenzii, trimiteti OP-ul prin e-mail catre adresa de contact a site-ului, angajatorimyjob.ro. Daca alegeti plata cu cardul, comanda se activeaza instant si puteti posta anuntul.

    Dupa ce vi se activeaza comanda, veti gasi in contul dvs. la "Info financiar", "Sold servicii" anuntul platit si optiunea "Adauga anunt".

    Completati toate campurile din formularul anuntului si dati click pe "Publica", iar anuntul va aparea pe site.

  2. Ce nu trebuie sa contina un anunt pe Myjob?

    NU introduceti in formularele de publicare a anunturilor standard datele de contact ale firmei dvs. (telefon, fax, e-mail). Contactarea candidatilor se face cu ajutorul datelor specificate de acestia in CV-urile din contul dvs. de angajator (aplicatii la anunturile dvs. sau cumparate de dvs. din baza de date Myjob).

    De asemenea, anunturile NU trebuie sa contina criterii discriminatorii de selectie a candidatilor (varsta, sex, aspect fizic), cu exceptia domeniilor in care acestea se impun (ex. modelling).

  3. Unde pot vizualiza CV-urile primite?

    Intrati in contul Myjob si accesati sectiunea "CV-uri". Dati click pe denumirea fiecarui anunt si veti vizualiza lista de CV-uri primite. Dati click pe fiecare CV pentru vizualizare sau accesati link-ul "Vizualizeaza CV" de la butonul "Actiuni" al fiecarui CV.

  4. Cum republic un anunt?

    Pentru a republica un anunt trebuie sa va asigurati ca mai aveti anunturi(credite) disponibile in Sold servicii. Intrati in contul dvs. de angajator si accesati sectiunea "Anunturi". In dreptul anuntului pe care doriti sa-l republicati, la "Actiuni" aveti optiunea "Cloneaza anunt". Selectati tipul anuntului dorit si celelalte campuri din formular se vor completa automat. Anuntul dvs. va reaparea pe site imediat ce apasati butonul "Publica anuntul".

  5. Cum suspend un anunt?

    Daca doriti ca unul dintre anunturile dvs. sa nu mai apara pe site, desi este inca in perioada de valabilitate, il puteti suspenda.

    Intrati in contul dvs. si accesati sectiunea "Anunturi". Selectati (bifati) din lista anuntul pe care doriti sa-l inactivati, apoi la "Actiuni" apasati butonul "Suspenda" si modificarea se va produce automat.

    Desi anuntul nu va mai aparea pe site, el va ramane in sectiunea "Anunturile mele" cu statusul "Suspendat", iar dvs. il puteti reactiva in orice moment.

  6. Cum sterg un anunt?

    Daca doriti sa stergeti unul dintre anunturile dvs., intrati in contul dvs. de angajator si accesati sectiunea "Anunturi". Selectati (bifati) din lista anuntul respectiv, apoi apasati butonul "Sterge" si modificarea se va produce automat.

    Atentie!
    Anuntul va fi sters atat de pe site, cat si din sectiunea "Anunturile mele" din contul dvs.

  7. Vreau ca acei candidati care aplica la anuntul meu sa raspunda la anumite intrebari. Ce trebuie sa fac?

    Daca doriti sa cunoasteti mai bine eventualii candidati la posturile din compania dvs., aveti posibilitatea sa atasati un set de intrebari anuntului de pe site. La publicarea unui anunt (vezi mai sus Cum pot publica un anunt pe Myjob.ro?), accesati optiunea "Interviu online" si completati campurile cu intrebarile dorite.

    Dupa introducerea fiecarei intrebari in chestionar, apasati butonul "Adauga intrebare". Nu uitati sa denumiti chestionarul - astfel, veti putea sa-l includeti automat in anunturile dvs. viitoare.

    La final, apasati butonul "Salveaza" si anuntul dvs. va aparea pe site.

    Candidatii care se inscriu la oferta dvs. vor fi obligati sa raspunda chestionarului propus ca sa-si poata trimite CV-ul pentru jobul din anunt.

    Atentie!
    Daca doriti sa adaugati un set de intrebari unui anunt deja publicat de dvs., intrati in contul dvs. de angajator si accesati optiunea "Anunturile mele" din meniul "Anunturi". Dati clic pe anuntul dorit din lista pentru a-l vizualiza, apoi apasati butonul "Modifica". Accesati optiunea "Interviu online" din pagina "Modifica anunt" si urmati pasii de mai sus.

  8. Cat este valabil un anunt pe site?

    Un anunt publicat pe site este valabil 30 de zile.

sus


SERVICII


  1. Cum comand un serviciu Myjob?

    Intrati in contul dvs. de angajator si accesati optiunea "Servicii" din meniul principal. Alegeti tipul anuntului dorit, numarul de anunturi si apasati butonul "Cumpara". In pagina deschisa, alegeti modalitatea de efectuare a platii (Ordin de plata / Card / Cont de credit Myjob) si apoi apasati butonul "Plateste" pentru validarea comenzii dvs.

    Veti primi pe adresa dvs. de e-mail contractul si factura proforma pentru pachetul de servicii ales. Puteti vizualiza factura proforma si in sectiunea "Istoric comenzi" din meniul "Info financiar" in contul dvs. de angajator.

    Sectiunea "Istoric comenzi" contine arhiva facturilor emise catre dvs. pentru toate serviciile Myjob comandate. Aici puteti vizualiza datele de identificare a fiecarei facturi, precum si statusul comenzii dvs. ( platita / plata in asteptare), valabilitate si creditul ramas in contul dvs. de angajator.

  2. Cum platesc serviciile comandate?

    Puteti alege modalitatea de plata - prin ordin de plata sau online, cu card sau prin cont de credit Myjob.

    Daca achitati prin ordin de plata, proforma trebuie platita in maximum 5 zile lucratoare de la data comenzii. Pentru ca serviciile comandate de dvs. sa fie activate cat mai rapid, va rugam sa confirmati efectuarea platii la adresa angajatorimyjob.ro .

  3. Cum se activeaza comanda?

    Dupa efectuarea si confirmarea platii prin ordin de plata, serviciul este validat si este activat de echipa Myjob.

    La plata online cu cardul sau prin cont de credit Myjob, serviciul se activeaza instant, fara validare din partea echipei Myjob.

  4. Ce reprezinta Premium Job?

    Anuntul Premium are design personalizat, confera vizibilitate maxima pentru oferta dvs. - anunturile companiei dvs. apar pe prima pagina, primele, atat in lista tuturor joburilor, cat si in rezultatele cautarilor efectuate de catre candidati pe site.

  5. Ce reprezinta Business Job?

    Anuntul Business confera vizibilitate maxima pentru oferta dvs. - anunturile companiei dvs. apar pe prima pagina, iar in lista joburilor si in rezultatele cautarilor efectuate de catre candidati pe site, apar inaintea anunturilor de tip Standard.

  6. Ce reprezinta Standard Job?

    Anuntul Standard confera vizibilitate mai redusa pentru oferta dvs. - anunturile companiei dvs. apar dupa anunturile de tip Business, respectiv Premium, atat in lista tuturor joburilor, cat si in urma cautarilor realizate de catre candidati pe site.

  7. Cum pot vedea datele de contact ale candidatilor din baza de date Myjob?

    Ca sa vedeti datele de contact ale candidatilor din baza de date Myjob, comandati serviciul "Cumpara Acces la baza de CV-uri" din "Contul meu". Selectati perioada dorita(1 saptamana, 1 luna, 3 luni, 1 an), apasati butonul "Cumpara", alegeti metoda de plata si dati click pe "Plateste". Dupa activarea comenzii, veti vedea maxim 5 CV-uri/zi in perioada aleasa. Pentru a vizualiza CV-urile din baza de date, dati click pe "Cauta CV-uri in baza de date" din "Contul meu", bifati CV-urile si apasati butonul "Cumpara CV-urile selectate". CV-urile le gasiti in meniul "CV-uri" din contul dumneavoastra, sectiunea "Dosare Personalizate".

  8. Cum imi pot alimenta contul de credit Myjob? Exista limita minima sau maxima?

    Contul de credit Myjob poate fi alimentat prin doua modalitati: card de credit sau ordin de plata. Suma minima de alimentare este de 2 euro, iar cea maxima de 5.000 de euro. Daca alimentati prin ordin de plata dureaza pana la maximum 3 zile pana ajung banii in cont. Trimiteti un e-mail cu copia dupa ordinul de plata catre adresa angajatorimyjob.ro ca sa confirmati plata. Utilizand cardul de credit, alimentarea se face instant.

  9. Cu ce este diferit contul de credit Myjob fata de metodele clasice de achizitionare de servicii?

    Contul de credit Myjob va permite sa achizitionati instant servicii Myjob. Spre deosebire de celelalte metode de cumparare a serviciilor, contul de credit Myjob are urmatoarele avantaje:

    • plata se face instant, astfel incat beneficiati imediat de serviciul dorit;
    • primiti bonusuri la alimentare, valoarea acestora crescand odata cu cresterea sumei de alimentare;
  10. Cum pot vedea soldul din contul de credit Myjob?

    Dupa ce va logati in cont, accesati "Contul meu - Info financiar". In partea dreapta jos veti gasi "Contul de credit Myjob" si "Sold Credit". Daca dati click pe "Detalii", veti fi directionat intr-o pagina cu detalii legate de felul in care ati utilizat banii din cont.

  11. Pot sa imi retrag banii din cont?

    Banii cu care a fost alimentat contul nu pot fi returnati, ei pot fi folositi pe termen nelimitat la achizitionarea de servicii.

sus