Dezvoltarea carierei

Voluntariatul - o poarta deschisa catre cariera

Esti la inceputul carierei? Vrei sa dobandesti experienta si totusi sa nu iti neglijezi studiile? Doresti sa ai un punct de pornire in redactarea CV-ului tau sau sa iti schimbi domeniul de munca? Volu... citeste in continuare >

Mentor pentru cariera ta

Iti doresti sa faci o schimbare la job? Vrei sa te relansezi in cariera? Ai impresia ca nu poti evolua profesional de unul singur? Poate ca a sosit momentul sa iti gasesti un mentor pentru cariera ta,... citeste in continuare >

Esti proaspat absolvent - ai un plan de cariera?

Esti in ultimul an de facultate sau ai absolvit si te gandesti ca este cazul sa iti gasesti un job. Angajarea reprezenta un prim pas in experienta de cariera, asa ca este important sa stii ce sa alegi... citeste in continuare >

Alt job, aceeasi companie - o idee buna pentru cariera ta?

O noua filiala in cadrul companiei sau dorinta ta sa te muti intr-un alt departament pot fi cazurile in care iti schimbi jobul, dar nu si organizatia. Exista si varianta in care, atunci cand tu te ast... citeste in continuare >

Echipa, solutie pentru eficienta unui job?

Multe dintre anunturile de oferte de job solicita, la partea de aptitudini, capacitatea de a lucra eficient in echipa. De ce este atat de important pentru un job sa stii sa lucrezi in echipa, sa te in... citeste in continuare >

Alege un consilier de cariera pentru succes profesional

Esti poate la inceput de cariera si te intereseaza ce job ti s-ar potrivi mai bine. Ai cautat sa afli singur, prin diverse teste de aptitudini sau teste de personalitate, ce cariera ti s-ar potrivi ma... citeste in continuare >

Ce este si cum se gaseste un coach pentru cariera ta?

Cu ce te poate ajuta un coach in cariera ta? Coaching-ul, un termen la moda in prezent, se adreseaza tuturor: profesionisti, manageri sau orice fel de persoane care doresc o schimbare in viata persona... citeste in continuare >

Afla secretele unui discurs eficient la job

Sunt momente in cariera cand esti nevoit sa tii un discurs, o prezentare in fata colegilor de job sau a sefului. Pentru a putea sa comunici clar si eficient la job trebuie sa stii sa iti prezinti idei... citeste in continuare >