Asistenta clienti
Esti candidat? Cauta job
Locuri de munca

CUMPARA CV1.99 euro

Deblocati Datele de contact pentru suma de 1.99 euro/CV prin creditul Myjob.

Operatiuni CV

[fotografie]

M****** P******

26 ani / F / BUCURESTI | Ultima actualizare: 24-07-2014

Telefon:
********
Email:
********
Adresa:
********
Data nasterii:
09-12-1987
  • Experienta

    Asistent sef de magazin

    HUMANIC

    10/2012 - 01/2013 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Vanzari

    Responsabilitati: -instruieste personalul din subordine in conformitate cu normele de protectia muncii, normele PSI si Regulamentul de ordine interioara;
    -analizeaza si propune conducerii companiei reducerea preturilor la marfuri lent si greu vandabile si intocmeşte documentatia in vederea reducerii preturilor acestora;
    - urmareste ca toate marfurile intrate in magazinul companiei sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
    -implicarea activa in promovarea produselor prin consilierea cumparatorilor (informarea clientilor si a potentialilor clienti asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite, regimului de garantie, preturi, etc.)
    -asigurarea vanzarii directe a marfurilor;
    -colaborarea ori de cate ori este nevoie la efectuarea inventarului de marfa;
    -participarea activa la operatiunile de descarcare/primire a marfii;
    -securizarea marfii.
    -instruieste personalul din subordine in conformitate cu normele de protectia muncii, normele PSI si Regulamentul de ordine interioara;
    -analizeaza si propune conducerii companiei reducerea preturilor la marfuri lent si greu vandabile si intocmeşte documentatia in vederea reducerii preturilor acestora;
    - urmareste ca toate marfurile intrate in magazinul companiei sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
    -implicarea activa in promovarea produselor prin consilierea cumparatorilor (informarea clientilor si a potentialilor clienti asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite, regimului de garantie, preturi, etc.)
    -asigurarea vanzarii directe a marfurilor;
    -colaborarea ori de cate ori este nevoie la efectuarea inventarului de marfa;
    -participarea activa la operatiunile de descarcare/primire a marfii;
    -securizarea marfii.

    Asistent manager

    Prime Com Trade Network

    02/2012 - 10/2012 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Distributie

    Responsabilitati: Responsabilitati:
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    - Rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
    - Emiterea avizelor si facturilor pe baza comenzilor;
    - Efectuarea retururilor de marfa;
    - Generarea si listarea centralizatoarelor de marfa;
    - Evidenta platilor si a incasarilor conform termenelor contractuale;
    - Verificarea facturilor primite;
    - Colaborare cu echipa(urmarire, strangere facturi, avize, procese verbale de la furnizori si urmarire facturi clienti);
    - Introducerea de chitante, ordine de plata in sistem (CRM);
    -Preluarea apelurilor telefonice si informarea clientilor cu privire la datele solicitate (scadenta facturii, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata);
    -Intocmirea rapoartelor zilnice privind facturile emise in vederea mentinerii unei evidente actualizate.
    -Alte sarcini trasate de manager.
    Responsabilitati:
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    - Rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
    - Emiterea avizelor si facturilor pe baza comenzilor;
    - Efectuarea retururilor de marfa;
    - Generarea si listarea centralizatoarelor de marfa;
    - Evidenta platilor si a incasarilor conform termenelor contractuale;
    - Verificarea facturilor primite;
    - Colaborare cu echipa(urmarire, strangere facturi, avize, procese verbale de la furnizori si urmarire facturi clienti);
    - Introducerea de chitante, ordine de plata in sistem (CRM);
    -Preluarea apelurilor telefonice si informarea clientilor cu privire la datele solicitate (scadenta facturii, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata);
    -Intocmirea rapoartelor zilnice privind facturile emise in vederea mentinerii unei evidente actualizate.
    -Alte sarcini trasate de manager.
    vezi mai mult

    CONSULTANT MARKETING DIRECT

    S.C. GRAND MEDIA SERVICES SRL

    11/2011 - 02/2012 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Imobiliare

    Responsabilitati: - promovarea si vanzarea prin telefon a pachetelor de servicii ale companiei
    - cresterea vanzarilor si a numarului de clienti
    - contactarea potentialilor clienti
    - negocierea si incheierea de contracte
    - crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date in privinta acestora,
    - derularea activitatii conform politicii companiei,
    - utilizarea la maximum a oportunitatilor existente
    - promovarea si vanzarea prin telefon a pachetelor de servicii ale companiei
    - cresterea vanzarilor si a numarului de clienti
    - contactarea potentialilor clienti
    - negocierea si incheierea de contracte
    - crearea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date in privinta acestora,
    - derularea activitatii conform politicii companiei,
    - utilizarea la maximum a oportunitatilor existente

    Shop assistent

    Ma Dame

    01/2011 - 10/2011 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Vanzari

    Responsabilitati: - realizarea monetarului si verificarea situaţiei din casa de marcat si POS la sfarsitul zilei de lucru pentru a ma asigura ca incasarile din acea zi corespund cu valoarea produselor vandute
    - asistarea clientilor cu orice intrebare, cerere si nelamurire pe care o aveau referitor la produse sau magazin
    - preluarea comenzilor de la clienti care doresc un anumit articol care nu se gasea momentan in magazin
    - asistarea managerului in procesul de in-store visual merchandising
    - operarea retururilor (atat in stoc cat si in casa de marcat)
    - prezentarea promotiilor sau reducerilor din magazin clientilor
    - receptia marfii si pregatirea acesteia pentru a fi expusa în magazin
    - organizarea depozitului si realizarea de inventarii periodice
    - realizarea monetarului si verificarea situaţiei din casa de marcat si POS la sfarsitul zilei de lucru pentru a ma asigura ca incasarile din acea zi corespund cu valoarea produselor vandute
    - asistarea clientilor cu orice intrebare, cerere si nelamurire pe care o aveau referitor la produse sau magazin
    - preluarea comenzilor de la clienti care doresc un anumit articol care nu se gasea momentan in magazin
    - asistarea managerului in procesul de in-store visual merchandising
    - operarea retururilor (atat in stoc cat si in casa de marcat)
    - prezentarea promotiilor sau reducerilor din magazin clientilor
    - receptia marfii si pregatirea acesteia pentru a fi expusa în magazin
    - organizarea depozitului si realizarea de inventarii periodice

    Marketing intern, Studio Moderna (Full time)

    Studio Moderna

    09/2010 - 01/2011 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Marketing / Cercetare de piata

    Responsabilitati: Companie activă pe piaţa de marketing direct în 21 de ţări europene, Studio
    Moderna comercializează în sistem de home shopping o gamă diversificată de
    produse, cele mai cunoscute branduri fiind Top Shop, Dormeo şi Kosmodisk. Cu o
    experienţă de peste 12 ani în relaţiile cu clienţii şi 3,000 de angajati, Studio
    Moderna asigură servicii de marketing direct în 19 limbi internaţionale, gestionând
    peste 12 milioane de apeluri anual.
    - implicare in crearea pliantelor, brosurilor, cataloagelor, prin descrierea produselor
    comercializate de catre societate cat si la website-ul societatii
    - participare la targuri si expozitii
    Companie activă pe piaţa de marketing direct în 21 de ţări europene, Studio
    Moderna comercializează în sistem de home shopping o gamă diversificată de
    produse, cele mai cunoscute branduri fiind Top Shop, Dormeo şi Kosmodisk. Cu o
    experienţă de peste 12 ani în relaţiile cu clienţii şi 3,000 de angajati, Studio
    Moderna asigură servicii de marketing direct în 19 limbi internaţionale, gestionând
    peste 12 milioane de apeluri anual.
    - implicare in crearea pliantelor, brosurilor, cataloagelor, prin descrierea produselor
    comercializate de catre societate cat si la website-ul societatii
    - participare la targuri si expozitii

    Promoter (Project-based)

    NU SKIN

    10/2010 - 12/2010 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Marketing / Cercetare de piata

    Responsabilitati: Nu Skin activeaza in domeniul ingrijirii corpului.
    - distributie flyere
    - participare evenimente, receptie participanti
    Nu Skin activeaza in domeniul ingrijirii corpului.
    - distributie flyere
    - participare evenimente, receptie participanti

    Operator call-center (Full time)

    Studio Moderna

    10/2009 - 10/2010 | BUCURESTI, ROMANIA

    Domeniul: Vanzari

    Responsabilitati: Responsabilitati: -Promotii sau vanzari de produse sau servicii prin intermediul
    telefonului
    -Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand
    programe specifice
    -Solutionarea solicitarilor transmise de catre client.
    Responsabilitati: -Promotii sau vanzari de produse sau servicii prin intermediul
    telefonului
    -Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand
    programe specifice
    -Solutionarea solicitarilor transmise de catre client.

  • Educatie

    Academia de Studii Economice (BUCURESTI), ROMANIA

    Facultate (in curs)

    Specializare Administrarea Afacerilor cu predare in limbi straine

    01/2010 - prezent

    Colegiul National de Economie (Tecuci), ROMANIA

    Liceu

    Specializare Economie Generala

    Medie: 8.86

    01/2004 - 01/2008

  • Abilitati

    Limba Engleza:
    Intermediar
    Limba Franceza:
    Avansat
    Limba Italiana:
    Incepator
    Alte abilitati:
    Cunostine PC: Office (Power Point, Word, Excel,Access,) Internet Explorer
  • Obiectiv

    Acumulare experienta, independenta financiara

  • Jobul dorit

    Contractul dorit:
    Full-time
    Statut:
    Caut un job.
    Disponibil
    oricand
    Timp deplasare:
    50%
    Relocare in:
    BUCURESTI