Asistenta clienti
Esti candidat? Cauta job
Locuri de munca

Obtine 20 de carti de vizita in 6 pasi simpli

De cate ori ai participat la o conferinta si ai plecat cu sentimentul ca nu ti-ai atins scopul? Beneficiile unei conferinte, pe langa informatiile utile pe care ti le aduce subiectul dezbatut, sunt reprezentate de persoanele noi cu care intri in contact. Acestea iti pot da indicatii despre noi studii, idei de produse, servicii sau pur si simplu date care te vor face sa te gandesti la noi posibilitati de dezvoltare a afacerii.

Indiferent de domeniul si tipul conferintei, profita ca sa iti extinzi reteaua de contacte.

Un profesionist va obtine un numar considerabil de carti de vizita si, in plus, va fi tinut minte. Vezi ce pasi poti sa aplici la urmatoarea conferinta si vei vedea diferenta in agenda viitoare cu parteneriate incheiate.

1. Fa-ti lectiile inainte de a ajunge la intalnire

Incepe sa faci networking inainte de conferinta. Este important sa stii cine mai participa, care sunt specializarile lor si cum poti interactiona cu acestia in beneficiul tau. Foloseste-te de listele cu participanti si analizeaza cu cine vrei sa interactionezi. Daca vrei sa vorbesti cu cineva pentru ca lucreaza la o anumita firma, intereseaza-te si de companie (istoric, misiune, valori, angajati si asa mai departe).

2. Identifica persoanele potrivite

Gaseste acele persoane care impartasesc aceleasi similaritati ca si tine in ceea ce priveste interesul profesional sau de dezvoltare de business. Le poti trimite un e-mail prin care sa iti manifesti intentia de a interactiona si fata in fata in cadrul intalnirii.

3. Creeaza-ti o introducere la eveniment

In momentul in care ai ajuns la intalnire, prezinta-te direct persoanelor de care esti interesat. Spune-le ca tu esti cel care le-ai trimis e-mailul si incepe o conversatie pornind chiar de la momentul respectiv, de la ceea ce v-a adus impreuna in acel loc.

4. Asculta activ orice conversatie

Ca sa poti sa interactionezi cu cineva si sa obtii cartea de vizita care te intereseaza, asculta mai mult de 70% din conversatie. Chiar si atunci cand pui intrebari specifice sau faci o remarca generala, limiteaza-te la un discurs minimal, dar pertinent si fii mai degraba un ascultator. Acest lucru inseamna ca poti interactiona activ si vei fi tinut minte.

5. Priveste-ti partenerul de conversatie

Priveste-ti in ochi persoana cu care comunici, concentreaza-te asupra conversatiei si asupra mimicii acesteia. Este neplacut sa stai de vorba cu cineva si, in acelasi timp, sa urmaresti alte persoane din sala pe care ai vrea sa le abordezi.

6. Trimite un e-mail dupa

O cale usoara prin care poti fi tinut minte dupa ce ai interactionat cu cineva este sa trimiti un e-mail prin care readuci in discutie cateva puncte de interes comune sau pe care le regasesti in profilul/cartea de vizita a respectivului.

Publicat de Myjob la data de 22 noiembrie 2011

Rating articol:

Puneti un link catre acest articol adaugand pe site-ul dvs codul de mai jos:

Acest material este proprietatea Myjob.ro si nu poate fi reprodus sau distribuit fara acord prealabil.
Articolul poate fi citat integral sau partial numai cu specificarea sursei si link catre www.myjob.ro