Cum iti promovezi afacerea in online, in plina criza de Coronavirus?

ARTICOLE

Cum iti promovezi afacerea in online, in plina criza de Coronavirus?

Cum iti promovezi afacerea in online, in plina criza de Coronavirus?

Trăim vremuri dificile, suntem sub amenințarea virusului Covid - 19, iar după această pandemie, nimic nu va mai fi la fel.

Mai ales mediul de afaceri. 

Sună deja a clișeu de știri, însă nu este decât o reflectare a realității.

Iar pentru orice business, mică sau mare afacere, provocarea adaptării la realitate trebuie să fie prioritatea zero. 

Covid-19 a determinat companiile să își regândească bugetele de marketing pe 2020. 

Unele companii au alocat bugetul de marketing existent, marketingului online.

Însă, pentru cei mai mulți, trecerea din offline în online s-a făcut, practic, peste noapte. 

De ce marketing online?

Da, acum este momentul să vă folosiți de puterea de comunicare și de interacțiune  a digital marketingului. 

Pentru că oamenii aflați în izolare, își petrec mult timp conectați la internet și au o apetență crescută pentru conținut online.

Este adevărat, distanțarea socială și încetinirea economică afectează fiecare industrie în mod diferit. Afacerile offline ( de la restaurante, cafenele, la mici magazine, ateliere, zona imobiliară etc ) au fost nevoite să se mute în mediul online pentru a continua să vândă.

Iar businessurile create pentru online ( magazinele online, platformele de servicii online, cursurile online ) au devenit din ce în ce mai vizibile, pentru că aveau deja construită o strategie de vânzare pe internet. 

Cum vă poate salva marketingul digital, afacerea?

Vindeți produse și servicii și vă  gândiți că ‘’ totul va fi bine ‘’ și, atunci când lumea va reveni la normalitate, vânzările își vor relua dinamica sau chiar vor crește? 

Poate că așa va fi, dar sunteți dispuși să riscați?

KIKLAB -  agenție de dezvoltare web cu peste 10 ani de experiență, partener certificat Google, vă poate ajuta să vă găsiți locul în mediul online și să fiți profitabili la un nivel la care poate, acum, nici măcar nu visați să îl atingeți.

De la identitate de brand, până la web design și media marketing, specialiștii KIKLAB se dedică cu pasiune, inspirație și experiență creșterii afacerilor în mediul online.

Soluții concrete pentru vânzări chiar și în criză?

Cu certitudine, acestea există!

Condiția este să apelați la experți în domeniu care vor ști cum și unde să vă redirecționeze resursele pentru menținerea comunicării cu clienții, pentru o prezență atractivă  în piață, pentru a transforma investiția în logistica necesară mediului online, în vânzări reale și în profit.

Un exemplu de bună practică pe timp de criză, ar fi crearea și optimizarea anunțurilor direcționate Google Ads Search și Google Ads Display.

Dar și implementarea unui marketing inteligent, empatic și de angajare a clienților, pe canalele de Social Media, pentru a evidenția noul tău concept de business adaptat nevoilor de criză ale oamenilor, poate un nou serviciu de livrare sau o opțiune de chat video.

Pe de altă parte, sunt unele afaceri pentru care este mai importantă revenirea la unul dintre elementele de bază ale marketingului online - SEO ( Search Engine Optimization ), o strategie întotdeauna eficientă.

Optimizările de pe pagina dumneavoastră web și crearea de linkuri funcționează împreună pentru a genera rezultate pe termen mediu și lung.

Îmbunătățirea conținutului paginii afacerii dumneavoastră cu informații noi, vă va ajuta să mențineți marca în topul afișărilor motorului de căutare, atunci când potențialii clienții sunt în ‘’search‘’ de produse sau servicii.

Construirea traficului organic către site-ul businessului este o modalitate rentabilă de a evidenția credibilitatea brandului și de a vă situa înaintea concurenței, pe segmentul de piață pe care activați.

De asemenea, dacă trebuie să vă restrângeți activitatea și să vă închideți locații, este util să lucrați împreună cu o agenție de marketing online pentru actualizarea profilului dumneavoastră Google My Business ( iar dacă încă nu dețineți unul, să îl creați ), dar și a profilelor din Social Media.

Dacă integrarea afacerii în mediul online se va realiza corect, revenirea la vânzări satisfăcătoare se poate face rapid, chiar dacă comportamentul cumpărătorului

(acum, devenit client online) s-a schimbat ca și necesități, dar și ca preferințe.

De exemplu, un site de e-commerce ar putea vedea că traficul către paginile de produse scade ( mai ales dacă acestea nu sunt de strictă necesitate ), dar traficul din interogările relevante pentru blog sunt încă puternice, de aceea este de dorit postarea de mai mult conținut informațional pe site, cu un ton pozitiv și empatic.

Nu în ultimul rând, este esențial să vă asigurați că pagina dumneavoastră web oferă utilizatorilor o experiență superioară, este ușor de navigat și conține o prezentare unică a produselor sau serviciilor pe care doriți să le vindeți, cu impact pozitiv și imediat asupra consumatorului.

Stați acasă, alegeți să fiți și să vindeți în online!

Ușor de spus, dar și mai ușor de realizat dacă folosiți acest uriaș și complex mecanism oferit de mediul online pentru dezvoltarea antreprenorială sau la nivel de corporație.

Totul este să alegeți agenția de marketing online-potrivită care să elaboreze și să implementeze pentru afacerea dumneavoastră un sistem de marketing care să se coordoneze cu sistemele de management pe care le folosiți, astfel încât să puteți avea în permanență o imagine clară a cererilor și reacțiilor clienților dumneavoastră.

Important: cu un cost eficientizat și orientat către rezultate clare și scalabile!

Și pentru că trecem printr-o criză, situațiile neprevăzute pot fi mult mai bine gestionate și transformate în oportunități alături de oamenii care au expertiza necesară în online.

Așadar, marketingul online vă oferă posibilitatea să corectați vulnerabilitățile actuale ale afacerii dumneavoastră și să puneți mai bine în lumină atuurile care vă fac valoroși în piață. 











Â