Afla cum sa eviti ''semnalele de alarma'' intr-un CV


O prima etapa in recrutare o reprezinta selectarea candidatilor pentru a fi chemati la interviu. Daca are de ales intre mai multe CV-uri primite de la candidati, angajatorul le va elimina din start pe acelea cu erori de format sau continut.

Afla care sunt semnalele de alarma intr-un CV care te pot face sa nu treci de aceasta etapa eliminatorie.

1. CV fara numar de telefon sau adresa. Daca nu poti fi gasit, nu poti fi angajat. Asa ca fii atent cand redactezi adresa si numarul de telefon: sa fie scrise corect si sa fie valabile.

2. CV neactualizat. Cu cat avansezi in cariera, dobandesti cunostinte si abilitati noi. Pentru a-ti mari sansele de a obtine jobul si pentru a da dovada de interes, actualizeaza-ti CV-ul de fiecare data cand ai un nou job, cand ai finalizat un curs sau ai dobandit noi aptitudini. In caz contrar, angajatorul poate considera ca CV-ul tau nu mai este de actualitate.

3. Pauze inexplicabile intre joburi. Daca de la ultimul tau job pana in prezent a trecut o perioada lunga de timp, va trebui sa ai o explicatie, care sa fie evidenta in CV: cursuri de perfectionare, facultate etc.

4. Motive ''nepotrivite'' pentru care ai plecat de la ultimul job. Evita sa specifici in CV motivele pentru care ai plecat de la un job sau altul, vei da evenutale explicatii la interviu. Oricum ar fi, nu aduce injurii fostilor colegi sau sefi, recrutorul ar putea considera ca vei proceda la fel si daca pleci de la ei.

5. CV-ul are fraze fara continut. Cuvintele de “umplutura” sunt usor de recunoscut in CV, asa ca elimina orice fraza care nu aduce un plus de informatie despre tine. Este de preferat sa ai un curriculum vitae de o pagina, dar cu maximum de informatie, decat sa plictisesti angajatorul cu un surplus nerelevant.

6. Asteptari salariale nerealiste. Daca salariul pe care il ceri in CV depaseste nivelul tau de cunostinte sau bugetul alocat pentru jobul respectiv, atunci vor renunta sa te mai cheme la interviu. Incearca sa te interesezi care este nivelul de salariu pentru respectivul job si afla resursele companiei inainte de a trece o suma de bani in CV.

7. Lipsa de seriozitate. Daca nu respecti minimum de cerinte, nu ai experienta in domeniu sau nu iei in serios procesul de cautare a unui job, nici CV-ul tau nu va fi luat in serios.

8. In CV nu ai obiective de cariera bine definite. Daca nu stii ce-ti doresti de la viata, nu esti sigur ca acesta este jobul pe care il vrei si nu-ti vei schimba planurile dupa trei luni de munca, este indicat sa iti definesti aceste aspecte inainte de a trimite un CV pentru un post.

9. Atitudinea negativa. Cum isi da seama un angajator de atitudinea ta fata de munca doar citindu-ti CV-ul? Exista semne care vorbesc despre felul in care te prezinti si, implicit, viziunea despre job: topica frazei, cuvintele folosite, propozitiile pozitive sau negative si impresia generala pe care o da aspectul CV-ului.

Atunci cand iti revezi CV-ul, gandeste-te ca in competitia pentru un job intra foarte multi candidati. In cateva ore, prin mainile unui angajator trec zeci de CV-uri. Din acest motiv, trebuie sa urmaresti si sa elimini orice informatie dintr-un curriculum vitae care ar putea sa fie un “semnal de alarma” in privinta ta.


Cei care au citit acest articol au mai citit si:

Ce gandeste un angajator cand iti citeste CV-ul

Ultima actualizare: 11 iulie 2008 

Publicat de Myjob la data de 8 iunie 2007

Rating articol:


Puneti un link catre acest articol adaugand pe site-ul dvs codul de mai jos:

Acest material este proprietatea Myjob.ro si nu poate fi reprodus sau distribuit fara acord prealabil.
Articolul poate fi citat integral sau partial numai cu specificarea sursei si link catre www.myjob.ro

Comentarii:

  • Daniel-Ovidiu Tulcan/23-12-2007
    articolul este unul vag, fara a aduce nimic nou celui care-l citeste. Probabil articol platit la bucata, sau la nr. de caractere...
    Cu HR si firmele de recrutare... am fost la 20 de interviuri si aia ma chemau la Cluj si Timisoara si Bucuresti ca sa-si faca norma de intervievati. Nici nu am mai fost sunat dupa interviu sa mi se spuna ca \"hai,pa!\", oricum mi-era clar ca postul era deja dat inca din primele minute de discutie.
    Pe scurt, neprofesionalism peste tot.
    Un sfat, incercati sa ajungeti sa discutati direct cu un strain de la HR (neamt, preferabil...). Asa mai aveti sanse. Romanii merg numai pe nepotisme.
    Sarbatori fericite!
  • mihai lazaroae/05-12-2007
    A reusit careva dintre voi sa ocupe pana in prezent o pozitie in lower sau midle management? A participat careva la vreun proces de recrutare dintr-o pozitie de manager? Dupa acesta experienta ve-ti gandii altfel; va asigur!
  • sorin orac/29-12-2007
    Ce facem cu \"firmele de recrutare \' care nu divulga adrese secrete precum:locatia,adresa de e-mail,numele persoanei de contact,etc? Daca le intrebi pur si simplu nu mai pot fi contactate.
    Sarbatori fericite visatori de munci bine platite!
  • valentin udrea/09-11-2007
    De acord comentariile anterioare .As da un ex
    inpersoana mea : dupa ce o perioada de 4 ani nu am gasit de lucru ,, respectiv 99-2003 , am reusit sa lucrez al reactorul 2 cernavoda cu partea canadiana ,si actualmente din luna mai am plecat la o firma de reparatii platforme marine cu seduiul in Constanta , unde lcrez si la ora actuala cu salariul chiar f. multumit
    Deci in perioada far lucru d e4 ani nu ma acceptat sa fi bataia de joc la toti [ patronii]
  • niculae salagean/31-12-2007
    In ianuarie voi parasi Tara,si ma gandesc sa nu investesc un Euro din ce voi castiga aici!
    Daca esti cinstit,Deranjezi hotii!-am lucrat in servicii de securitate civila,nu am fost militar,am facut cursuri cu traineri americani.
    Daca voi a-ti imobiliza si duce la o sectie de politie,un proxenet care scoate o arma intr-un hotel de cinci stele,iar militienii iti spun ca nu pot sa-ti dea o copie dupa ce ai semnat,daca Managerii generali din companii de top,iti multumesc IN SCRIS, pt. activitate,dar Managerii RU,considera ca nu corespunzi \"Testelor\"lor,atunci inteleg SI APROB pe cei care nu mai revin in romania!
    Sa va ajute Dumnezeu sa ramaneti si sa reusiti!
    De unde veti iesi la pensie!!!??????????
  • Cristian Iacob/31-12-2007
    Nu cred in serviciile de HR! cateodata sunt fara noima si cererea, curiozitatea lor de a afla cat castigi de ce vrei mai mult, de ce vrei sa pleci, plus testul cu copacul, cele 400 de intrebari, rahat cu apa rece. Companiile doresc oameni cat mai calificati pe care sa-i plateasca eventual in \"natura\", daca ceri un salariu corespunzator, esti deplasat si tu nu te angajezi in acea companie pt. un plus in bugetul familiei ci doar pt. renumele copaniei. Cat despre trecerea asteptarilor in CV, personal cred ca este o chestie buna pt. a evita drumurile dese la interviuri banale cu oferte pt. maturator eventual.
  • gabriela ioana lepadatu/23-11-2007
    e \'foarte\' discutabila chestiunea cu pauza intre joburi...in momentul in care esti studiile tale nu se prea \"incadreaza\" in realitatea societatii noastre...am foarte multi prieteni(unii chiar studenti \"eminenti)care au fost nevoiti pe parcurs sa se reorienteze datorita unui sistem cam problematic..acum sunt bine unde sunt dar asta a presupus cautari,pauze intre joburi,etc..hai sa fim seriosi,nu toti stim la momentul absolvirii pe ce planeta traim sau, mai rau, daca ni se potriveste meseria pe care am ales-o!unii aleg(cu un pret e adevarat)sa caute!exista riscul,desigur,sa fii acuzat de imaturitate,inconstanta s.a.m.d.dar nu \'pauzele\' si numarul de joburi pe care le-ai avut demonstreaza pana la urma capacitatile tale.poate chiar periplul asta printre joburi te-a ajutat sa castigi mai multa experienta si cunoastere de sine.motivatia e foarte importanta si la asta poate contribui,fara dar si poate,si angajatorul!
  • marian ifrim/24-11-2007
    Eu am plecat de la ultimul job pentru ca am dat la facultate, iar dupa aceea nu mai ma chemat nimeni la interviu nici pana acum. Iar la ultimul job nu am fost avansat in cariera, asa ca nu am ce sa modific la CV!
  • Adrian Paduraru/13-11-2007
    parerile sunt impartite!asa ca noroc si bafta:)sa auzim de foarte bine!
  • sorin rasca/09-12-2007
    Tragedia mare este ca la multe firme de recrutare sint angajati recrutori neprofesionisti;acum ceva timp fiind sunat de unul prin care imperativ mi se cerea sa fiu la interviu ..ziua urmatoare....problemele sint complexe...idei preconcepute despre virsta sau experienta profesionala.Cert este ca in Romania inca este o jungla prin care...trebuie sa treci daca vrei sa razbati.
  • sorin rasca/09-12-2007
    Pentru Mihai Lazaroaie:daca in procesul de recrutare si selectie,tu ca manager te comporti ca Leoncio din \"Isaura\" vei avea surpriza sa-ti plece oamenii cu prima ocazie cind li se iveste altceva .Angajatorii ar trebui sa marjeze pe ..comunicare,...comunicare...comunicare..
    Un sfat pentru tine:gramatica
  • silviu-radu grigore/10-12-2007
    De regula, si stiu din experienta anterioara, cand esti chemat la o intrevedere pt un job, discuti in principal cu HR si mai apoi cu staff-ul companiei. Eu am dat odata CV-ul la o firma la HR department si apoi a aparut patronul. Nicio problema, mi-a zis tipa HR dpt. de acolo, sa revin cand ma vor suna ei....ceea ce de 2 ani nu s-a intamplat. Deci bine zice sorin in mesajul de mai sus...comunicare la greu....ceea ce cred ca i-a lipsit managerului. Poate alta era azi situatia....
  • Iuliana Harja/07-01-2008
    Din pacate,in Romania, nepotismul si \"interventiile\" sunt cele care fac diferenta intr-un interviu.De cele mai multe ori,posturile sunt scoase la concurs de-abia cand au un om pt acel post.Cei care pierd sunt patronii care iau in seama propunerile unor fini,rude,amici si angajeaza persoane incompetente si lipsite de profesionalism.
  • Mirela Dima/07-01-2008
    La partea cu pauzele nici eu nu sunt de acord. Ideea e ca poti avea intreruperi daca angajatorul face promisiuni pe care apoi nu le sustine cu nimic. Am intalnit cazuri cand sefii mei nu se intelegeau cu \"marele sef de personal\" un tip de ... si de aici mi s-au tras probleme de genul neavansarii sau nemodificarii salariului.. Nu esti obligat sa stai la servicii de doi lei. Sau la unele la care te obliga sa vii noaptea sa verifici oamenii si daca se poate fara bani. eu am patit-o!

    Partea cu nepotismul se aplica pe scara larga. Ideea e cum facem sa dispara flagelul? Cred ca fiecare companie vrea oameni recomandati de cei deja angajati si nu spun ca nu e un lucru bun, pentru ca astfel creste creditul persoanei in cauza si societatea angajatoare are de castigat ,dar... . Am intalnit multe locuri unde interviul se dadea de dragul interviului. Sunt experta in dat interviuri.
  • constantin savescu/16-11-2007
    Fiti corecti cu voi insiva, pentru a fi si angajatorul cinstit cu voi. Minciuna dintr-un C.V. se descopera repede. Doamne ajuta!
  • gabriel cadar/26-11-2007
    eu zic ca prin intermediul internetului angajatorii chair profita putin de candidatii pt locurile de munca si as zice ca primirea la un interviu ti-o face cu destul zefleme si normal ca nu iti convine dar altii tac si inghit situatia asa cum e ea iar altii bine le fac cand le da peste nas!!!!!!
  • Eugen Szasz/20-08-2007
    Dar ce parere aveti de situatia cand in cadrul firmei la care lucrezi se iveste un job care este prin faptul in sine o avansare la un nivel superior si la interviu esti primit fum si praf de pusca dandu-ti de inteles inca de la inceput ca esti nebinevenit.Cand oricat de bine pregatit ai fi intelegi din start ca jobul nu va fi niciodata al tau.Cred ca asta aduce mai degraba a lipsa de profesionalism din partea angajatorului care prefera sa angajeze din exterior un necunoscut (dar cunoscut in bisericuta din birou avand un pedigreu excelent asigurat de viitorii colegi de birou) decat pe cineva cu o pregatire cu acelasi nivel sau mai bun fiind clar un om potrivit pentru jobul din cadrul firmei cunoscand chiar si de rutina/protocolul si avand experienta de ani buni in cadrul aceleasi firme.Daca ati fi seful de personal cum ati gandi?-Eu cu facultatea de management in ultimul an ma gandesc ca as opta pentru cel din cadrul firmei din moment ce il cunosc pe cel angajat cu cativa ani inainte pentru ca are avantaj net fata de cel care vine din afara si chiar as avantaja pe cei din interior (aceasta se practica si la firme cu greutate,nu-i asa).
  • SORINA AURELIA JIPA/29-11-2007
    Eu am lucrat in Italia 17 ani pe diverse posturi, de la baby sitter la telemarketting, coordonator in transporturi internationale unde am avut clienti Ambasade, diplomati, ambasadori, etc si am fost in gradul de a reusi intr-o tara straina fara sa ma cunoasca nimeni. Am facut o facultate acolo de Stiinte ale educatiei cu specializare formator, trainer si sunt inscrisa la un Master de Psihologia Res. Umane in Bucuresti. Intorcandu-ma in Romania, ca, de am zis ca a intrat in UE si hai , ca-i mai bine-n tara ta, ..surpriza! Am fost la vreo 2 interviuri, (din 40 postate) in care mi s-a spus ca ..eu nu mai cunosc realitatea in Romania si ca am lucrat cam mult in afara si nu se potriveste cu ce este aici! De parca cei de acolo nu au trecut prin fazele prin care abia acum trecem noi! Mentalitatea romanului!!
    Doar ca ne credem superiori lor si din pacate ...mai avem! Aceste firme de recrutari isi pun persoane ne-profesioniste ca recruiter si care pun doar lumea pe drumuri. Ar trebui sa mearga intai in afara tarii si sa vada ca pe un post, chiar si in Italia cine este cel mai bun candidat ocupa postul . Si nu are importanta varsta, ce scrii tu in Cv, etc. Altfel eu ca emigrant nu as fi putut nici lucra si nici intra la o Facultate unde s-a dat un concurs! Si spun cel mai bun, pt. ca dai o proba pe post cam de o saptamana deci, nu cunostinte, nu cadouri, nu testari, psihologi s.a.ma.d. Te-ai adaptat, faci ce le trebuie lor, atunci esti angajat!
    Dar, se pare ca pt. Romania cei care vin de dincolo, nu mai sunt buni, pt. ca nu stim realitatea, dar intre timp noi am muncit in societati mai avansate unde multi dintre noi suntem apreciati!
    Intre timp am sa deschid o companie a mea cu mai mult profesionalism unde voi incerca sa fiu obiectiva si sa dau posibilitatea oricui de a se realiza., decat cei ce-mi refuza candidatura pe Resurse Umane.
    Numai bine la toti!
  • Cristian Petre/17-12-2007
    Oameni buni ,mentalitatea romanului e cea care trebuie sa se schimbe prima.Apoi vom avea parte de progrese , la toate nivelele.Daca am fi vrut, am fi reusit sa ne ridicam d.p.d.v. economic din 1989 incoace, dar.... mindria rominului isi spune cuvintul si aici. Nu profitam de experienta adusa din exterior( ex.SORINA AURELIA), tratam cu indiferenta potentialii angajati(ex.silviu - radu grigore), lipsa de profesionalism in recrutari(ex.sorin rasca), toate acestea denota ce altceva decit ca romanii vor angaja in continuare pe cine vor ei, cind vor ei,cum vor ei.Plus ca nu esti apreciat la locul de munca in majoritatea cazurilor. Spuneti dvs. cum putem sa etichetam atitudinea asta, si cum s-ar putea schimba tara noastra? Dumnezeu sa ne ajute !
  • anka moraru/30-09-2007
    Daca salariul pe care il ceri depaseste nivelul tau de cunostinte sau bugetul alocat pentru postul respectiv, atunci vor renunta sa te mai cheme la interviu.

    IN CV NU SE PRECIZEAZA DE REGULA ASTEPTARILE FINANCIARE, ATATA TIMP CAT TU NU CUNOSTI NICI JOB DESCRIPTION, NICI PROGRAM DE LUCRU. ASA CA NU INTELEG CHESTIA CU \"atunci vor renunta sa te mai cheme la interviu\"!!!!!!
    Salariul se negociaza dupa ce s-au discutat face-to-face toate celelalte detalii ale jobului, pozitiei, asteptarilor etc etc, corect?
  • cristina muraru/18-12-2007
    CRED CA TRAGEDIA IN CEEA CE PRIVESTE PROCESUL DE RECRUTARE ESTE CA MAJORIATATEA PERS CARE ISI CAUTA UN LOC DE MUNCA NU STIU EXACT CE ISI DORESC SI NICI NU POT EXPRIMA CAM CE AR ASTEPTA DE LA UN LOC DE MUNCA NOU. SI ASTA ESTE DERANJANT PENTRU ANGAJATORI SI SE SCAD PUNCTE IN CEEA CE PRIVESTE INCREDEREA ANGAJATORULUI FATA DE PERSOANA CARE SE PREZINTA LA INTERVIU
  • Bogdan Caramalac/15-10-2007
    Chestia cu pauzele intre joburi e cel putin discutabila. CV-ul este imaginea ta. Nu e normal sa fii fortat sa treci joburile de doi bani care il \"murdaresc\".
  • George Mateescu/02-12-2007
    Cred ca angajatorii, mai nou lasa, departamentul HR sa se ocupe de recrutari asa ca trebuie sa faci fata unor \"geambasi\" care te verifica la milimetru.
    Companiile multinationale te\" storc \"efectiv emotional si fizic asa ca sa faci pe propriul tau sef este o alternativa destul de buna ...cand ai unde ,cum si cu ce...
  • Ala Movileanu/08-11-2007
    Atitudinea negativa!? Pai, cine este prostul in ziua de astazi, care sa nu cunoasca cuvintele \"magice\" care ti-ar asigura succesul la un interviu?
    Vedeti, stimati angajatori, ca cei pacaliti sa nu fiti chiar dumneavoastra!
  • mihaela stirbu/17-01-2008
    Poate ca ar trebui sa fie mai echitabil raportul intre angajatori si angajati. Pana la urma este uman sa ai emotii daca dai interviu la o firma renumita si nu inteleg de ce ar trebui sa fii penalizat pentru asta. Mie mi se pare ca sunt prea multe reguli pe care trebuie sa le respecte candidatul la un job si, prin urmare,e foarte dificil sa si respecti acele reguli, sa dai dovada si de profesionalism.... Poate angajatorii ar fi mai castigati daca ar reusi sa treaca de aparente si sa intuiasca si potentialul candidatului. Nu cred ca e important numai ce ai facut ci mai important este ce poti sa faci in viitor, daca ai sau nu spirit de initiativa.
  • Florin Marian Nedelcu/19-01-2008
    Apropo de pauzele dintre job-uri ,sunt un pretext,incearca sa fii dintr-un oras ca Medgidia sa vezi daca te poti angaja undeva.
  • IOAN-DACIAN PENE/19-01-2008
    TOTUL depinde de personalitatea celui ce vrea sa fie angajat.
  • dio/20-01-2008
    Sunt angajat la o mare firma franceza de logistica. La interviu s-a discutat despre un salariu (bun) ca la locul faptei sa aflu ca de fapt acel salariu se lua daca bagai 12-14 ore pe zi, lucrai de noapte, etc, si culmea \"fericirii\" era de fapt salariul brut. Au avut nevoie de personal sa faca fata cererilor clientului lor (au exclusivitate cu un mare retailer) doar in perioada sarbatorilor. Acum cauta nod in papura pentru concedierea a jumatate din personalul angajat in octombrie/noiembrie 2007. Ca sa revin on topic, degeaba faci un CV corect daca angajatorul iti trage \"teapa\" iar firma de recrutare (prin care am ajuns la ei) se spala pe miini. De asemenea este adevarata treaba cu secretomania primelor interviuri (nu ti se spune adresa , numele firmei, etc)
  • vasilica rodica bogdan/07-01-2008
    poate esti mai emotiv si din cauza asta faci pauze .asta nu ar trbuii sa dauneze prea mult la un interviu.oricum angajarile se fac prin prisma unor recomandari asa ca nu stiu de ce mai cheama si alti oameni dornici sa-si faca cunoscute capacitatile.iar pentru un post bun nu are rost sa ne facem sperante noi cei simpli ca oricum se tine cont cine este mama si tata
  • Dumitru Mihai/08-01-2008
    Trebuie sa ai continuitae in munca , sa nu existe pauze mari , cele mari nu prea sunt justificare.
    La interviu trebuie sa fii sigur pe tine , orice emotie sa dispara , emotiil;e te fac mai vulnerabil .
  • ovidiu ene/09-01-2008
    fara nici o indoiala ca se practica \"nepotismul\" sau angajarea pe cunostinte, pile sau relatii. Personal m-am angajat in cateva pozitii bune in baza recomandarilor unor oameni cu care am lucrat si care apreciau (probabil) ceva la ce munceam.
    Despre HR? suntem departe de o evaluare corecta si coerenta. Multi HR-i sunt plini de cunostinte de psihologie si habar nu au de profilul uman necesar pentru jobul respectiv (unul s-ar putea sa fie excelent la lucrul cu cifrele dar complet nepotrivit pentru lucrul cu oamenii). Timpul pauza in CV conteaza in masura in care nu ai o explicatie pentru acea lipsa (ai fost condamnat sau ai fost bolnav? sunt cele doua mari frici - poate ai ajutat o ruda )
    Multi angajatori cauta doar oameni \"cuminti\" care nu fac \"probleme\" si care mai cinic spus \"muncesc, nu gandesc\". Perceptia este ca un angajat care ridica probleme=un angajat-problema.
  • mariana petrache/09-01-2008
    Eu cred ca acest tip de articole nu fac decat sa ne mai deschida ochii,daca mai este cazul, la situatia generala din romania nivelul cererii si cel al ofertei nu corespund .
    Deci,urmare logica se pune in practica \"sustinerea\" !atat timp cat piata nu va fi echilibrata cei ce si doresc un job vor avea de suportat tot felul de \"anchete\" pana la angajare sau vor avea nevoie de recomandarea cuiva. Aratati mi oameni trecuti de 50 de ani care au fost preferati
  • cristian olar/06-04-2008
    99% din angajatori cauta personal It,marketing,finante,management, vanzari, inginerie,...dar de artisti nu mai are nevoie nimeni?Ar cam fi cazul sa va clatiti ochii si cu munca creatorilor de frumos si arta.
  • GIGI BERDILA/06-02-2008
    Nu va mai luati dupa posturi declarate vacante prin diferite burse de munca, sau publicate prin presa. Acestea sunt in general acele slujbe in care nimeni nu rezista mai mult de un an.Puneti-va intrebarea: de ce sunt disponibile, ce s-a intimplat cu cel care l-a ocupat anterior, de ce a plecat ? Adevaratele servicii bune si pe salarii ,macar decente, se obtin numai prin relatii, nu prin felul cum formulezi C.V.-ul, scrisoarea de intentie, sau cum te prezinti la interviu...Asa ca trageti singuri concluziile.
  • v.v.d/07-02-2008
    Pertinent si realist comentariul lui Gigi Berdila.A spus totul in cateva cuvinte.Astept exemple care sa-l contrazica.Are cineva?
  • Roxana Strachinaru/08-02-2008
    Tot asa am crezut si eu, ca totul se rezolva doar prin pile!
    Am avut uimirea si in acelasi timp placerea sa mai gasesc si exceptii(spre norocul meu).
    Acum vreo 6 luni imi cautam loc de munca, Am citi un anunt televizat (un post in primarie) si m-am gandit sa incerc, desi eram sigura ca nu-l voi ocupa(nu era nici in domeniul meu si era deja promis unei sotii de consiliul local- asta am aflat dupa ce am inceput sa lucrez), dar am trecut toate testele(proba scrisa, practica, test-info) si ghiciti?!
    Am avut multe probleme la inceput(mi se cauta nod in papura in tot ce facem), dar am tacut pana am simtit ca am \"capatat\" un pic de experienta(0 luna am lucrat ca o descreierata sa invat sa-mi fac munca cat mai bine). Dar am gresit, pt ca au realizat ca pot sa fac multe si fara sa fiu recompensata(vezi Doamne ma gandeam eu, ca trebuie sa fac, ca daca nu...) si am uitat de viata mea.
    Dupa 6 luni mi-am dat demisia(m-au angajat altii)Totusi am ajuns sa fiu apreciata de primar pentru rezultatele obtinute, dar eu nu am mai putut(problema mea:\"7 sefi si 2 angajati ce sa le faca munca\") decat asa mai bine cu bine zisa \"pauza\".
    Cat despre mentinerea/gaisrea unui
    loc de munca tine in mare parte de HR, la noi in Romania EL este \" the big boss\", el are putere sa selectioneze viitorii angajati, sa convinga superiorii ca o anumita persoana \"este sau nu capabila pt post\".
    Voi ce ziceti?
    In Romania aceste persoane ar trebui selectate cu MARE ATENTIE!!!
  • ciobanita andei/16-04-2008
    Gigi i-mi pare rau dar trebuie s te contrazic dar oricum nu o fac in totalitate pentru ca e valabil si ce spui tu.Lucrez intr-o companie multinationala in care tot timpul sunt posturi vacante in diverse locatii din tara asta din cauza ca la un momendat uni nu fac fata cerintelor si nu rezista mai mult de 3 luni pe de alta parte sunt alti care lucreza de 15 ani...Si eu am fost tentat sa renunt la inceput pentru ca aveam senzatia ca nu o sa rezist dar s-au inplinit 2 ani si si inca nu am plecat ..m-am angajat odata cu inca 3 persoane si doar eu mai lucrez la aceasi companie..
  • hristu tagare/10-02-2008
    doresc mai multe informatii privind locurile de munca ca sofer in strsinatate ex ca cele unde scrie confidential sau nu au adresa
  • Madalina Arvinte/23-04-2008
    Cu adevarat subscriu la parerile anterioare care mentioneasa \"gisculitele\" de la HR. Este uimitor cum ajung in aceste pozitii persoane care nici nu stiu pe ce lume sunt .. mai tragic este ca oamenii cu adevarat pregatiti si seriosi care vin la interviuri depind de aceste persoane absolut jalnice! Culmea este ca le gasesti in companii cu nume cu rezonanta.... Ciudat...sau nu?!
  • suciu melania/21-01-2008
    am 21 ani siam terminat postliceala functionar bancar si as dori sa ma angajez undeva in tg.mures sau ludus.daca vrea cineva sa ma contacteze va rog.adresa mea este:mela_nia19
  • NU VA MIRATI/27-04-2008
    Nu va mirati daca la un interviu ....jobul il va lua persoana care va ia interviul ! ...............
    Eu am avut parte de asa ceva la o firma....foarte mare si foarte............ internationala.
  • ANGELA CIMPEANU/27-01-2008
    ....traim in Romania ai asta ne ocupa timpul;tin sa-i sustin pe cei care au afirmat ca cei de la RH, nu stiu pe ce lume traiesc......din octombrie nu mai lucrez si asta ptr ca nu s-a intamplat din cauza mea ;am terminat o facultate tehnica si am lucrat ca functinar -public, am tot respectul ptr firma la care am lucrat ptr ca nu a cerut ca eu sa am studii in domeniul acesta, mi-a dat doar sansa sa invat si am dovedit ca un om il poti forma cum vrei daca ti-l doresti!Din ianuarie insa kiar daca sunt in somaj in caut un loc de munca , mi-ar place sa lucrez la fel cu publicul ,dar ma lovesc de raspunsul evaziv al HR :\"nu ai o facultate in domeniu\"!!!(am termininat FAC DE AGRONOMIE), are oare importanta de am terminat daca eu m-am descurcat in alt domeniu si imi place ce a ce am facut?????????????
  • TOPIRCEANU ALIN/29-01-2008
    Daca ai o pila nu-ti mai trebuie nici un fel de CV..., sau mai ales daca esti fata si ti se vede buricul...
  • Bogo/16-03-2008
    jiji...tin sa te anunt ca ar trebui sa te trezesti la realitate si sa mai lasi pcr-ul deoparte! eu am \"patit-o\" pe propria-mi piele sa fac un cv \"tzapan\" (cum s-ar zice) si am reusit sa fiu angajat la o companie de IT din tara. acum coordonez toata moldova in ceea ce priveste fluidizarea informatiei ce trece prin sistemele noastre si asigur depanare it acolo unde este cazul. Nu aveam experienta! Nu lucrasem pana atunci! Dar am facut un cv care celor prin mana carora a trecut, a lasat o impresie buna! Cei drept, cunostiintele le aveam. Ideea e ca daca tu nu vrei sa-ti faci cv-ul cum trebuie, angajatorul de ce ar vrea sa-l citeasca?!

    AH! si culmea...era un post declarat vacant la bursa locurilor de munca! ;-)

    Deci...se poate!
  • marius-gabriel bosman/16-03-2008
    nu vreau sa dezbat subiectul , dar experienta mi-a aratat persoane nepotrivite in jobul de selectare a personalului....ce ne facem cu pitzipoancele? interviul depinde si de ele ....e chiar necesar sa depindem de gasculitze?
  • Constantin Cazacu/30-01-2008
    apropo
    pentru ai pacali pe cei ce vor spaga s-au nepotisme si alte rubedenii cum ar trebui sa arate un C.V
    Exemplul meu
    Am introdus dosar pentru a ocupa o functie la primaria Tandarei, referent aparare civila. unde sunt calificat. Acestia ma bagat la examen cu cei fara calificare, binenteles a intrat vecinu primarului de palier (fost ofiter de transmisiuni).Am contestat dar nimic nici prefectul nu sa implicat. Deci C.V. ul meu si diploma de absolvire a scolii militare (echivalent aparare civila) nu a contat.
    A avut mare dreptate cuvantul preotului de la com. Reviga ca eu daca vreau sa intru trebuie sa intervin cu o cunostinta foarte mare functia este pentru mine dar nu reusesc decat 28 %.Asta a fost inainte de concurs cea ce sa si intamplat Puteti verifica daca se poate.Concursul a avut loc in anul 2005 februarie
    MULTUMESC
  • relu trofim/03-02-2008
    totul depinde de noroc